Middgastipsetråden!

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Hva skal du ha til middag i dag? Legg gjerne med ingredienser og oppskrift om det er noe fancy!

Februar-14 mamma <3

Aaaaaargh! Stine! Du må fikse overskriften!! :p gikk litt fort i svingene her gitt!

Februar-14 mamma <3

I kveld skal me grilla :)Blir pølse og burgar OG anbefale ALLE å prøva Pulled pork oppå burger!!! Er såååååå fantastisk godt ❤️

❤️Gutt 24.02.14❤️

Tipper det blir blåskjell dampet i hvitløk,chili,løk og hvitvin :D Min store favoritt nå i varmen..

Vi skal ha nachos, som jeg og mannen har helt dilla på! Hjemmelaga tacokrydder på kjøttdeigen, masse ost og nachoschips, hjemmegjort guacamole, salsa og rømme. NAM!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal grille i varmen! Spareribs og båtpoteter i ovnen. Skal også grille ananas! Det er kjempegodt! Anbefales :) skal ha hjemmelaget tomatpesto til grillmaten, den er utrolig god! 1 glass soltørkede tomater med oljen, 1 liten pose pinjekjerner, 1 fedd hvitløk, 3-4 ss med revet parmesan. Alt moses med stavmikseren :)

Lillegutt 5/3-14 <3

• Liker
Reactions: BMC
Her ble det pizzabringeren :p

• Liker
Her ble det såpass avansert som burgere og chips haha :p

Februar-14 mamma <3

I dag blir det kylling i karri med ris og naan brød :)

Februar-14 mamma <3

• Liker
Reactions: EJ
I dag blir det pizza med creme fraiche :) Nam nam :) Creme fraiche brukes i stede for tomatbasert pizzasaus :)

Pizzabunn (tynn), smøre creme fraiche oppå den. Ha deretter på revet ost som toppes med smårettskinke, ananasbiter, skivet champinjong og rå bacon (må være tynne skiver). Stekes i ovnen 225 grader i 15 min. Baconet blir stekt i ovnen :)
Beste pizzan jeg vet om! :D

Sent from my iPad using BV Forum

I dag blir det kyllingvinger med barbecuesaus, ovnsstekte poteter som vi dypper i aioli og en tomatsalat ved siden av :)

sitter på padda!

• Liker
Reactions: EJ
Vi har funnet en ny fiskepinne favoritt:)

Fiskepinner i wraps, med tomat, agurk, Mais Og hjemmelagd dressing av rømme hvitløk, salt, pepper, sikker og gressløk. Enkelt og nam mat:)

Vi har funnet en ny fiskepinne favoritt:)

Fiskepinner i wraps, med tomat, agurk, Mais Og hjemmelagd dressing av rømme hvitløk, salt, pepper, sikker og gressløk. Enkelt og nam mat:)

Nam! Hørtes skikkelig godt ut med fiskepinner i wraps, det må jeg prøve meg på :D hva slags lefser bruker du? I dag blir det hjemmelaget pizza her i gården :)

Lillegutt 5/3-14 <3

• Liker
Her har vi hatt besøk og grillet i sommervarmen...

• Liker
Back
Topp