Middgastipsetråden!

Pitabrød med kjøttdeig mais sjampinjong salat og dressing :) i morgen thai suppe med laks også veldig godt :)

• Liker
Reactions: BMC
Her står hjemmelaget lasagne! Oppskrift fra matprat.no - dødsgodt :D

Lillegutt 5/3-14 <3
Kanskje jeg skal mekke en hjemmelaget lasagne i dag ja, det er jo faktisk godt i motsetning til den smørja fra toro/knorr... :) med en god salat og hvitløksbrød til :D namnamnam :)

Februar-14 mamma ❤️

Kanskje jeg skal mekke en hjemmelaget lasagne i dag ja, det er jo faktisk godt i motsetning til den smørja fra toro/knorr... :) med en god salat og hvitløksbrød til :D namnamnam :)

Februar-14 mamma ❤️

Høres nam ut :D Hvitløksbrød er ikke vanskelig å lage selv :D Smaker mye bedre enn de som er ferdige.

Februar-14 mamma ❤️
Ja hjemmelaget lasagne er min favoritt!! Kan ikke måle seg med sånne ferdig-pakker fra toro eller knorr nei. Tar jo litt tid med å først lage tomatsaus og så hvit saus, men fyyy søren så godt! Pleier også å av og til bare ha litt spinatblad i en gryte med litt olje i noen minutter og så legge dette også som et lag inni lasagnen - kjempegodt :D

I dag er det hjemmelaget pizza på menyen :D En slager her i huset, denne gangen med litt mer forskjellig fyll enn vanlig. På min side av pizzaen blir det mozarella, grønne oliven, kjøttboller, pesto, ost, soltørka tomater :P :D Det jeg hadde lyst på med andre ord :D

I dag er det hjemmelaget pizza på menyen :D En slager her i huset, denne gangen med litt mer forskjellig fyll enn vanlig. På min side av pizzaen blir det mozarella, grønne oliven, kjøttboller, pesto, ost, soltørka tomater :P :D Det jeg hadde lyst på med andre ord :D
Ah! Hørtes ut som en pizza etter min smak! Spiste pizza ute forrige helg og den var helt fantasisk! Kylling, rød pesto, ruccola, parmesan og oliven! Naaaam :D

Lillegutt 5/3-14 <3

Ah! Hørtes ut som en pizza etter min smak! Spiste pizza ute forrige helg og den var helt fantasisk! Kylling, rød pesto, ruccola, parmesan og oliven! Naaaam :D

Lillegutt 5/3-14 <3

Åh. Hadde glemt hvor godt rød pesto er!!!

Nå er jeg stapp mett :D :D Det gjør nesten vondt...

Hjemmelaget pizza med spekeskinke, ulike oster, rucula salat, tomat, rødløk...

Sent from my iPhone using BV Forum

Ete heimelaga pizza hjå mamma ❤️

❤️Gutt februar 2014❤️

I dag blir det finnbiff med potetmos og tyttebærsyltetøy + brokkoli! Nam nam nam :) meget usunt (siden kjøttet bader i fløtesaus) men nydelig godt :D

Februar-14 mamma ❤️

Blir sikkert tørre knekkebrød:p har hverken smakssans eller matlyst.

Sent from my iPad using BV Forum

i dag blir det en kyllingrett jeg har kommet over på bloggen til Cath in the city ;)
Bruner hele kyllingfileter med litt hvitløk, skjærer de i to og smører pesto og mozerella inni og legger de sammen igjen, surrer så serranoskinke rundt og inn i ovnen! nam nam! serveres med det som ønskes av salat til :)
Sambo her er ikke særlig glad i kylling, men denne liker også han!

i dag blir det en kyllingrett jeg har kommet over på bloggen til Cath in the city ;)
Bruner hele kyllingfileter med litt hvitløk, skjærer de i to og smører pesto og mozerella inni og legger de sammen igjen, surrer så serranoskinke rundt og inn i ovnen! nam nam! serveres med det som ønskes av salat til :)
Sambo her er ikke særlig glad i kylling, men denne liker også han!

Jeg steker alltid kylling i ovnen... syns det alltid blir tørt hvis den bare stekes i panna :-)

I dag spiste jeg middagsrester fra i går. Men jeg har to kylinglår som gikk ut for to dager siden... usikker på om det er drøyt å lage noe av det i morgen...

I dag spiste jeg middagsrester fra i går. Men jeg har to kylinglår som gikk ut for to dager siden... usikker på om det er drøyt å lage noe av det i morgen...
Kylling er vel noe av det man skal være mest forsiktig med når det er gått ut på dato? Det blir vel ganske lett fordervet? Jeg ville ikke laget noe av de, men jeg er megaskeptisk da :p vært matforgifta en gang og håper å aldri oppleve det igjen ;)

Februar-14 mamma ❤️

Kylling er vel noe av det man skal være mest forsiktig med når det er gått ut på dato? Det blir vel ganske lett fordervet? Jeg ville ikke laget noe av de, men jeg er megaskeptisk da :p vært matforgifta en gang og håper å aldri oppleve det igjen ;)

Februar-14 mamma ❤️

Nei, jeg kommer nok til å kaste det ja. Samboeren nekter jo å spise det :P

Back
Topp