Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her står hjemmelaget lasagne! Oppskrift fra matprat.no - dødsgodtHva står på menyen i dag? Trenger inspirasjon!
Februar-14 mamma <3
Kanskje jeg skal mekke en hjemmelaget lasagne i dag ja, det er jo faktisk godt i motsetning til den smørja fra toro/knorr...Her står hjemmelaget lasagne! Oppskrift fra matprat.no - dødsgodt
Lillegutt 5/3-14 <3
Kanskje jeg skal mekke en hjemmelaget lasagne i dag ja, det er jo faktisk godt i motsetning til den smørja fra toro/knorr...med en god salat og hvitløksbrød til
namnamnam
Februar-14 mamma![]()
Ja hjemmelaget lasagne er min favoritt!! Kan ikke måle seg med sånne ferdig-pakker fra toro eller knorr nei. Tar jo litt tid med å først lage tomatsaus og så hvit saus, men fyyy søren så godt! Pleier også å av og til bare ha litt spinatblad i en gryte med litt olje i noen minutter og så legge dette også som et lag inni lasagnen - kjempegodtKanskje jeg skal mekke en hjemmelaget lasagne i dag ja, det er jo faktisk godt i motsetning til den smørja fra toro/knorr...med en god salat og hvitløksbrød til
namnamnam
Februar-14 mamma![]()
Ah! Hørtes ut som en pizza etter min smak! Spiste pizza ute forrige helg og den var helt fantasisk! Kylling, rød pesto, ruccola, parmesan og oliven! NaaaamI dag er det hjemmelaget pizza på menyenEn slager her i huset, denne gangen med litt mer forskjellig fyll enn vanlig. På min side av pizzaen blir det mozarella, grønne oliven, kjøttboller, pesto, ost, soltørka tomater
![]()
Det jeg hadde lyst på med andre ord
![]()
Ah! Hørtes ut som en pizza etter min smak! Spiste pizza ute forrige helg og den var helt fantasisk! Kylling, rød pesto, ruccola, parmesan og oliven! Naaaam
Lillegutt 5/3-14 <3
i dag blir det en kyllingrett jeg har kommet over på bloggen til Cath in the city
Bruner hele kyllingfileter med litt hvitløk, skjærer de i to og smører pesto og mozerella inni og legger de sammen igjen, surrer så serranoskinke rundt og inn i ovnen! nam nam! serveres med det som ønskes av salat til
Sambo her er ikke særlig glad i kylling, men denne liker også han!
Kylling er vel noe av det man skal være mest forsiktig med når det er gått ut på dato? Det blir vel ganske lett fordervet? Jeg ville ikke laget noe av de, men jeg er megaskeptisk daI dag spiste jeg middagsrester fra i går. Men jeg har to kylinglår som gikk ut for to dager siden... usikker på om det er drøyt å lage noe av det i morgen...
Kylling er vel noe av det man skal være mest forsiktig med når det er gått ut på dato? Det blir vel ganske lett fordervet? Jeg ville ikke laget noe av de, men jeg er megaskeptisk davært matforgifta en gang og håper å aldri oppleve det igjen
Februar-14 mamma![]()