vi har bare brukt vanlige og de litt grovere tortillas fra santa mariaNam! Hørtes skikkelig godt ut med fiskepinner i wraps, det må jeg prøve meg påhva slags lefser bruker du? I dag blir det hjemmelaget pizza her i gården
Lillegutt 5/3-14 <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vi har bare brukt vanlige og de litt grovere tortillas fra santa mariaNam! Hørtes skikkelig godt ut med fiskepinner i wraps, det må jeg prøve meg påhva slags lefser bruker du? I dag blir det hjemmelaget pizza her i gården
Lillegutt 5/3-14 <3
Hihi her har vi å fått fiskepinner i wraps til favorittVi har funnet en ny fiskepinne favoritt
Fiskepinner i wraps, med tomat, agurk, Mais Og hjemmelagd dressing av rømme hvitløk, salt, pepper, sikker og gressløk. Enkelt og nam mat
Sent from my iPhone using BV Forum
Ovnsbakt laksefilet med tandoorikrydder, persilleris og tzatziki! Jeg er ikke glad i fisk, men det er ganske godt!Har ikke peil på middag i dag! Lyst på noe fisk... Må kanskje teste fiskepinner i wraps???andre fiskemiddagsforslag? Som er "vennlig" for kresne manneganer som "ikke liker fisk"
Februar-14 mamma <3
Spekemat hadde vi i dagHva skal dere ha til lørdagskos da? Er sååå matlei om dagen, svært lite som frister!
Februar-14 mamma <3