Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eeehm, det er potetball det
Neida, det er ball som er laget av most rå poteter, potetmel og litt annet som du kokervanskelig å forklare når jeg ikke har tenkt over spørsmålet før!
tilbehør: gulerot, kålrabi, saltkjøtt, pølse, bacon, fett og noen bruker potet attåt men ikke jeg!
![]()
Der skrev du det og ja. Svarte hun nettop igjen. Jeg er vant med å si raspeballHer kalles det komleandre sier raspeball
Vi skal ha det på søndag![]()
Jeg trenger middagstips idaag![]()
Åååh det er jo så godtFiskekaker i brun saus her ogsåmed makaroni og kokt potet,gulrot og kålrabi!
Åååh det er jo så godt![]()
Hvit saus til fiskeboller å brunsaus til fiskekakerBle fiskeboller i hvit saus hereneste jeg klarte å tenke at jeg orka å spise..
Syns det hørtes rart ut med brun saus til fiskekaker, er vant med hvithehe.
Hehe er vant til hvit da og, eller bare smelta smørHvit saus til fiskeboller å brunsaus til fiskekakerhehe
fiskeboller er jo enda mere mammen
meg til torsdag for da skal vi ha det igjen
![]()
Hehe for meg er det rart andre veienHehe er vant til hvit da og, eller bare smelta smørmen har fått med meg at det er mange som bruker brun, høres bare så rart ut
haha. Ja fiskeboller er veldig nam, tror mannen begynner å bli lei
![]()
Hehe bra det da, utenom fiskeboller blir jeg dååårlig av å tenke på fisk nåHehe for meg er det rart andre veien![]()
Hehe så passjeg må heldivis ha andre typer å
så lenge det er fisk så er jeg fornøyd
hehe
i morgen er det laks igjen
hoho
![]()
Uff det kan ikke være lett da :/Hehe bra det da, utenom fiskeboller blir jeg dååårlig av å tenke på fisk nåskikkelig vanskelig å tenke på middag når ingenting frister. Og jeg er veeeldig middagsperson
![]()
I know. En dag uten middag er såå kjedelig i matveienUff det kan ikke være lett da :/
Jeg er å en skikkelig middagspersoner ikke til å snakke til vis jeg ikke har dått middagen min
hehe
Hehe minst 1I know. En dag uten middag er såå kjedelig i matveienså vi har alltid middag!