Middagstråden

Eeehm, det er potetball det :p
Neida, det er ball som er laget av most rå poteter, potetmel og litt annet som du koker :p vanskelig å forklare når jeg ikke har tenkt over spørsmålet før! :p tilbehør: gulerot, kålrabi, saltkjøtt, pølse, bacon, fett og noen bruker potet attåt men ikke jeg! :p

Åhh, det er raspeballer elr komble høres det ut som:D

Jeg trenger middagstips idaag :P

dette er vår uke!
Ukesmeny:
Mandag: Kylling baligryte (Oppskrift fra mat fra bunnen av)
Tirsdag: Pølse og hjemlaget potetstappe, med gullerot, og brokkoli:
Onsdag: Pepperbiff, Krydderbernies og potetbåta.
Torsdag: Laks med tilbehør, litt usikker kas enda:
Fredag: Kjøttkake ala mamma sine! :P
Lørdag: Hjemmelaga pizza.
Søndag: Kjøttsuppe Med pølse, saltkjøtt, potet, kålrabi og gulerot! :D

Bytter om på mandag og tirsdag da :)

Ble fiskeboller i hvit saus her:) eneste jeg klarte å tenke at jeg orka å spise..
Syns det hørtes rart ut med brun saus til fiskekaker, er vant med hvit:D hehe.

Ble fiskeboller i hvit saus her:) eneste jeg klarte å tenke at jeg orka å spise..
Syns det hørtes rart ut med brun saus til fiskekaker, er vant med hvit:D hehe.
Hvit saus til fiskeboller å brunsaus til fiskekaker :p hehe
:D fiskeboller er jo enda mere mammen :D meg til torsdag for da skal vi ha det igjen :)

Hvit saus til fiskeboller å brunsaus til fiskekaker :p hehe
:D fiskeboller er jo enda mere mammen :D meg til torsdag for da skal vi ha det igjen :)
Hehe er vant til hvit da og, eller bare smelta smør:p men har fått med meg at det er mange som bruker brun, høres bare så rart ut:D haha. Ja fiskeboller er veldig nam, tror mannen begynner å bli lei:p

Hehe er vant til hvit da og, eller bare smelta smør:p men har fått med meg at det er mange som bruker brun, høres bare så rart ut:D haha. Ja fiskeboller er veldig nam, tror mannen begynner å bli lei:p
Hehe for meg er det rart andre veien :p
Hehe så pass :p jeg må heldivis ha andre typer å :p så lenge det er fisk så er jeg fornøyd :) hehe :p i morgen er det laks igjen :p hoho :p

Hehe for meg er det rart andre veien :p
Hehe så pass :p jeg må heldivis ha andre typer å :p så lenge det er fisk så er jeg fornøyd :) hehe :p i morgen er det laks igjen :p hoho :p
Hehe bra det da, utenom fiskeboller blir jeg dååårlig av å tenke på fisk nå:o skikkelig vanskelig å tenke på middag når ingenting frister. Og jeg er veeeldig middagsperson:p

Hehe bra det da, utenom fiskeboller blir jeg dååårlig av å tenke på fisk nå:o skikkelig vanskelig å tenke på middag når ingenting frister. Og jeg er veeeldig middagsperson:p
Uff det kan ikke være lett da :/
Jeg er å en skikkelig middagsperson :D er ikke til å snakke til vis jeg ikke har dått middagen min :p hehe

Back
Topp