Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eeehm, det er potetball det
Neida, det er ball som er laget av most rå poteter, potetmel og litt annet som du koker vanskelig å forklare når jeg ikke har tenkt over spørsmålet før! tilbehør: gulerot, kålrabi, saltkjøtt, pølse, bacon, fett og noen bruker potet attåt men ikke jeg!
Der skrev du det og ja. Svarte hun nettop igjen. Jeg er vant med å si raspeballHer kalles det komle andre sier raspeball
Vi skal ha det på søndag
Jeg trenger middagstips idaag
Åååh det er jo så godtFiskekaker i brun saus her også med makaroni og kokt potet,gulrot og kålrabi!
Åååh det er jo så godt
Hvit saus til fiskeboller å brunsaus til fiskekaker heheBle fiskeboller i hvit saus her eneste jeg klarte å tenke at jeg orka å spise..
Syns det hørtes rart ut med brun saus til fiskekaker, er vant med hvit hehe.
Hehe er vant til hvit da og, eller bare smelta smør men har fått med meg at det er mange som bruker brun, høres bare så rart ut haha. Ja fiskeboller er veldig nam, tror mannen begynner å bli leiHvit saus til fiskeboller å brunsaus til fiskekaker hehe
fiskeboller er jo enda mere mammen meg til torsdag for da skal vi ha det igjen
Hehe for meg er det rart andre veienHehe er vant til hvit da og, eller bare smelta smør men har fått med meg at det er mange som bruker brun, høres bare så rart ut haha. Ja fiskeboller er veldig nam, tror mannen begynner å bli lei
Hehe bra det da, utenom fiskeboller blir jeg dååårlig av å tenke på fisk nå skikkelig vanskelig å tenke på middag når ingenting frister. Og jeg er veeeldig middagspersonHehe for meg er det rart andre veien
Hehe så pass jeg må heldivis ha andre typer å så lenge det er fisk så er jeg fornøyd hehe i morgen er det laks igjen hoho
Uff det kan ikke være lett da :/Hehe bra det da, utenom fiskeboller blir jeg dååårlig av å tenke på fisk nå skikkelig vanskelig å tenke på middag når ingenting frister. Og jeg er veeeldig middagsperson
I know. En dag uten middag er såå kjedelig i matveien så vi har alltid middag!Uff det kan ikke være lett da :/
Jeg er å en skikkelig middagsperson er ikke til å snakke til vis jeg ikke har dått middagen min hehe
Hehe minst 1 eller en skikkelig å så evt rester til kveldsI know. En dag uten middag er såå kjedelig i matveien så vi har alltid middag!