HeheMinste er minst kresen her hehe. Verre med eldste, har kommet inn i en trassalder også så vil stort sett ikke ha mat
I morges prøvde hun seg: "Jeg vil ha BRØDSKIVE med KAVIAR PÅ!". Ja, så fint da. For det var akkurat det jeg hadde laget hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheMinste er minst kresen her hehe. Verre med eldste, har kommet inn i en trassalder også så vil stort sett ikke ha mat
I morges prøvde hun seg: "Jeg vil ha BRØDSKIVE med KAVIAR PÅ!". Ja, så fint da. For det var akkurat det jeg hadde laget hehe
Bra det daHeheOJ var veldig kresen før , men har blitt bedre
Lei wok?Hadde cannelloni. I morra blir det wok.. (blææææææææææææææææ)
Hehe, ja... Æsj. Virkelig ikke lyst på det idagLei wok?![]()

Hehe tatt noe annet til middag daHehe, ja... Æsj. Virkelig ikke lyst på det idagEr så lei av paprika, men det hører med til wok, men tok den minste jeg fant
![]()
Ikke for meg, dessverreHehe tatt noe annet til middag da? Ellers kan jo wok varieres veldig .
Ohh digg . Det hadde vi i går. Her blir det å bruke opp rester i dag. Lager gryterettIkke for meg, dessverreMen kan variere med å ha velge mellom nudler og ris
Men det ble ikke wok. Mannen var enigVi tar pannekaker
![]()
Flinke daOhh digg . Det hadde vi i går. Her blir det å bruke opp rester i dag. Lager gryterett