Sies at det er det som er lurest. Skal det idag Og hente pakke på coop extra. Ulltøy til storesøster.Mhm storhandler her så helt klart
Men har hele ukesmenyen klar, ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sies at det er det som er lurest. Skal det idag Og hente pakke på coop extra. Ulltøy til storesøster.Mhm storhandler her så helt klart
Aha. Det var fra barnas hus ?Sies at det er det som er lurest. Skal det idag Og hente pakke på coop extra. Ulltøy til storesøster.
Men har hele ukesmenyen klar, ja
Ja De var fine, ser helt ok ut. Ikke prøvd ulla derfraAha. Det var fra barnas hus ?
Pga hva i de ?:/Endring i planene, skulle ha wok (tror jeg?). Men blir enchiladas. Barna får pytt i panne Med karbonader, gulrot, løk og potet. Kjøpte en svær pk karbonader billig. De spiser ikke mer enn én hver, så det holder lenge (Jeg kan ikke spise det )
Jeg er ikke allergisk (tror jeg), men blir så sykt kvalm av det. Samme med kjøttpudding! Synd, for det er godtPga hva i de ?:/
Så fin og søt listeVis vedlegget 233002 Laget for uken av igjen og en god stund frem
Kjekt med meny . Frøkna når hun så den" mamma se der fisk "Så fin og søt liste
Gøy daKjekt med meny . Frøkna når hun så den" mamma se der fisk "
MhmGøy da
Åhh fløtegratinerteKoteletter og fløtepoteter idag.
Veldig godt Håper bare barna liker det, de har ikke smakt det før tror jeg Men det meste med ost blir godtattÅhh fløtegratinerte
Her liker kun frøkna det.Veldig godt Håper bare barna liker det, de har ikke smakt det før tror jeg Men det meste med ost blir godtatt
Minste er minst kresen her hehe. Verre med eldste, har kommet inn i en trassalder også så vil stort sett ikke ha matHer liker kun frøkna det.