Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vist du er interresert i gluten/laktosefrie oppskrifter, så er 99% av det eg lager laktose og glutenfrittVil du dele oppskriften på ostekake?
Oi. Denne må jeg prøve. Min mor skal ikke ha gluten eller laktose, så jeg prøver å lage det meste til dåpen utenJa, vist du er interresert i gluten/laktosefrie oppskrifter, så er 99% av det eg lager laktose og glutenfritt
3dl glutenfri havregryn
1ss Melange (den med blåe stripen som er fri for melk soya og alt mulig annet)
100g laktose og glutenfritt kokesjokolade (eg bruker 70% sjokolade)
Rist havregrynene. Smelt sammen Melange og sjokolade. Bland alt det sammen og sett i bunnen av formen, avkjøl.
2pk laktosefri kremost
150g melis fra sukrin (sunnere melis)
1 pk laktosefri kremfløte
100g blåbær
Visp sammen kremost og melis. Visp fløten, visp blåbærene inn i melis/sukker og bland alt forsiktig sammen. Legg som lag no2 i formen og avkjøl
200g blåbær
100g kokos sukker
Rør sammen, kan gjerne mose blåbærene litt. Legg som øverste lag og avkjøl en stund
Kaken er best vist den får stå litt i kjøleskapet da kommer smaken mye mer frem
Ja vi er litt slitsomme vi allergenereOi. Denne må jeg prøve. Min mor skal ikke ha gluten eller laktose, så jeg prøver å lage det meste til dåpen uten
Hete. Jeg syntes det er gøy å prøve nye ting og teste seg frem. Så er litt ok med allergiJa vi er litt slitsomme vi allergenere
Denne ambefales! Kjempe god
Ja, vist du er interresert i gluten/laktosefrie oppskrifter, så er 99% av det eg lager laktose og glutenfritt
3dl glutenfri havregryn
1ss Melange (den med blåe stripen som er fri for melk soya og alt mulig annet)
100g laktose og glutenfritt kokesjokolade (eg bruker 70% sjokolade)
Rist havregrynene. Smelt sammen Melange og sjokolade. Bland alt det sammen og sett i bunnen av formen, avkjøl.
2pk laktosefri kremost
150g melis fra sukrin (sunnere melis)
1 pk laktosefri kremfløte
100g blåbær
Visp sammen kremost og melis. Visp fløten, visp blåbærene inn i melis/sukker og bland alt forsiktig sammen. Legg som lag no2 i formen og avkjøl
200g blåbær
100g kokos sukker
Rør sammen, kan gjerne mose blåbærene litt. Legg som øverste lag og avkjøl en stund
Kaken er best vist den får stå litt i kjøleskapet da kommer smaken mye mer frem
Da er vi 2Tusen takk! Den skal jeg prøve Jeg tåler verken gluten eller melk, så denne var midt i blinken!
Nam, det er det lenge siden vi har hattKylling tandoori