Middagstråden

Usssjj kjedelig...men jeg ser at godtlevert får generelt over bedre tilbakemeldinger. Har også hørt at adam har lite kjøtt i pakkene sine?? Hva legger du i rart forresten?
Det bør smake greit når man betaler så mye!
Uvanlige kombinasjoner og ofte ingredienser du kanskje ikke bruker til vanlig. Granateple, couscous, risotto,rare fisker med rare navn, glass med rare grønnsaker med sauser.. Ja uvanlige ting som ofte ikke var så smakfullt og godt. Jeg må ha god middag ellers blir jeg ikke mett den dagen liksom.:)

Uvanlige kombinasjoner og ofte ingredienser du kanskje ikke bruker til vanlig. Granateple, couscous, risotto,rare fisker med rare navn, glass med rare grønnsaker med sauser.. Ja uvanlige ting som ofte ikke var så smakfullt og godt. Jeg må ha god middag ellers blir jeg ikke mett den dagen liksom.:)
Høres litt for spesielt ut for min smak også:P Og guttungen vil iallefall ikke like det haha

Ble jammen ikke lasagne likevel :p
Var borte hele dagen jo å ungene har fått pølser :p så da bestiller vi en pizza i kveld :)

Så flink han er da :D den bruker ikke jeg :p har ei bly tung steke panne så hadde vel heller mista den i gulvet vis jeg prøvde :p hehe
Ah nei den ser jeg - kjøpte en lett for pannekaker en gang (salg på jernia ftw) som er fantastisk :P

Jeg tror kanskje det må bli taco til kvelds her idag. Har ikke spist det på 4-5 uker nå pga at vi har vært i utlandet så lenge og hatt ferie. Savner taco!:)

Står litt fast her med middag i dag...pitabrød med noe kjøtt og salat kanskje.
Satse på mannen har et forslag:P

Back
Topp