Har aldri prøvd men ser jo litt spennende utVi skal begynne med sånn matkasser nå. Noen som har det eller testet ut før?
Står mellom adam matkasse og fri for eller godt levert og orginal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har aldri prøvd men ser jo litt spennende utVi skal begynne med sånn matkasser nå. Noen som har det eller testet ut før?
Det er mega irriterende jaLaget wok i dagspiste aleine siden teite mannen sa han bare skulle kjøre noe et sted og ble borte i nesten tre timer. Sånt er irriterende...
Ja og han er mester på detDet er mega irriterende ja![]()
Det er lov å gi lyd jaJa og han er mester på deti går kveld skulle han hente noe på samme stedet, ble borte i tre timer uten å si noe. Regna jo med at han hadde funnet på noe, men er jo lov å si ifra
![]()
Dissa mannfolkaDet er lov å gi lyd jamin kan å fint finne på sånt .. Utrolig irriterende
Ja.. :/ tror ikke de vet hvor irriterende det er :/Dissa mannfolka![]()
Nei det tror ikke jeg hellerJa.. :/ tror ikke de vet hvor irriterende det er :/
HahahaNei det tror ikke jeg hellerjeg sier ifra iallfall hvis det blir forandring i planene. Ba han forte seg, og han bare "jada" men skjønte ingenting når jeg lurte på hvor han ble av
![]()
Jeg har prøvd, men jeg klarer ikke fordi jeg får dårlig samvittighetHahahajeg gir også alltid besjed
kansje vi må slutte med det
så får de se
![]()
HeheheJeg har prøvd, men jeg klarer ikke fordi jeg får dårlig samvittighethaha. Og samme hvor lenge jeg venter med å ringe eller sende meld, så er det jeg som må gjøre det til slutt
![]()
Sikkert en jentegreieHehehelik meg du da
uff
Prøvde Adam noen uker i fjor høst, forskjellige kasser, og det ble for mye rart syns jeg. Tilogmed barnekassen. Og i 2 av kassene manglet 1 ingrediens. Det ødelegger veldig. Og alt var dessverre ikke like smakfullt.Vi skal begynne med sånn matkasser nå. Noen som har det eller testet ut før?
Prøvde Adam noen uker i fjor høst, forskjellige kasser, og det ble for mye rart syns jeg. Tilogmed barnekassen. Og i 2 av kassene manglet 1 ingrediens. Det ødelegger veldig. Og alt var dessverre ikke like smakfullt.![]()