Har aldri prøvd men ser jo litt spennende ut men er altfor glad i å gå å handle heheVi skal begynne med sånn matkasser nå. Noen som har det eller testet ut før?
Står mellom adam matkasse og fri for eller godt levert og orginal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har aldri prøvd men ser jo litt spennende ut men er altfor glad i å gå å handle heheVi skal begynne med sånn matkasser nå. Noen som har det eller testet ut før?
Det er mega irriterende jaLaget wok i dag spiste aleine siden teite mannen sa han bare skulle kjøre noe et sted og ble borte i nesten tre timer. Sånt er irriterende...
Ja og han er mester på det i går kveld skulle han hente noe på samme stedet, ble borte i tre timer uten å si noe. Regna jo med at han hadde funnet på noe, men er jo lov å si ifraDet er mega irriterende ja
Det er lov å gi lyd ja min kan å fint finne på sånt .. Utrolig irriterendeJa og han er mester på det i går kveld skulle han hente noe på samme stedet, ble borte i tre timer uten å si noe. Regna jo med at han hadde funnet på noe, men er jo lov å si ifra
Dissa mannfolkaDet er lov å gi lyd ja min kan å fint finne på sånt .. Utrolig irriterende
Ja.. :/ tror ikke de vet hvor irriterende det er :/Dissa mannfolka
Nei det tror ikke jeg heller jeg sier ifra iallfall hvis det blir forandring i planene. Ba han forte seg, og han bare "jada" men skjønte ingenting når jeg lurte på hvor han ble avJa.. :/ tror ikke de vet hvor irriterende det er :/
Hahaha jeg gir også alltid besjed kansje vi må slutte med det så får de seNei det tror ikke jeg heller jeg sier ifra iallfall hvis det blir forandring i planene. Ba han forte seg, og han bare "jada" men skjønte ingenting når jeg lurte på hvor han ble av
Jeg har prøvd, men jeg klarer ikke fordi jeg får dårlig samvittighet haha. Og samme hvor lenge jeg venter med å ringe eller sende meld, så er det jeg som må gjøre det til sluttHahaha jeg gir også alltid besjed kansje vi må slutte med det så får de se
Hehehe lik meg du da uffJeg har prøvd, men jeg klarer ikke fordi jeg får dårlig samvittighet haha. Og samme hvor lenge jeg venter med å ringe eller sende meld, så er det jeg som må gjøre det til slutt
Sikkert en jentegreieHehehe lik meg du da uff
Det er nok detSikkert en jentegreie
Prøvde Adam noen uker i fjor høst, forskjellige kasser, og det ble for mye rart syns jeg. Tilogmed barnekassen. Og i 2 av kassene manglet 1 ingrediens. Det ødelegger veldig. Og alt var dessverre ikke like smakfullt.Vi skal begynne med sånn matkasser nå. Noen som har det eller testet ut før?
Prøvde Adam noen uker i fjor høst, forskjellige kasser, og det ble for mye rart syns jeg. Tilogmed barnekassen. Og i 2 av kassene manglet 1 ingrediens. Det ødelegger veldig. Og alt var dessverre ikke like smakfullt.