Var det ikke du som lager fiskenuggets? Hvordan lager du de og hva har du til? Tenkte å prøve på noe nytt!Her blir det lasagne i dag kunne tenkt meg å grille men har ikke fått kjøpt ny grill enda så det får jammen vente :/ usj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det ikke du som lager fiskenuggets? Hvordan lager du de og hva har du til? Tenkte å prøve på noe nytt!Her blir det lasagne i dag kunne tenkt meg å grille men har ikke fått kjøpt ny grill enda så det får jammen vente :/ usj
Stemmer detVar det ikke du som lager fiskenuggets? Hvordan lager du de og hva har du til? Tenkte å prøve på noe nytt!
Takk!Stemmer det
Har flere varianter
Barna liker best :
Lakse nuggets.
Del fisken opp i passe biter, visp lett ett egg i en skål, å bland sammen taco krydder og griljarmel i en annen. Stå først fisken i egg å så over i krydder blandingen
Torske nuggets:
Samme prosedyre som med laksen bare at her pleier jeg å ha endten litt salt,pepper og permesan i melet eller karri
Begge stekes på 200 grader midt i ovnen i 20 min
Pleier å ha pommes f til eller båtpoteter så lager jeg noen ganger en grillsaus eller sennepsdipp. Barna vill helst ha ketchup daTakk!
Hva slags tilbehør har du til?
Så godt å høreTesta lakse- og torskenuggets etter oppskrift fra Rosahårdott og det var suksess! Steingode!