Middagstråden

Var det ikke du som lager fiskenuggets? Hvordan lager du de og hva har du til? Tenkte å prøve på noe nytt!
Stemmer det :)

Har flere varianter :)

Barna liker best :

Lakse nuggets.
Del fisken opp i passe biter, visp lett ett egg i en skål, å bland sammen taco krydder og griljarmel i en annen. Stå først fisken i egg å så over i krydder blandingen :)

Torske nuggets:
Samme prosedyre som med laksen bare at her pleier jeg å ha endten litt salt,pepper og permesan i melet eller karri :)

Begge stekes på 200 grader midt i ovnen i 20 min :) :)

Stemmer det :)

Har flere varianter :)

Barna liker best :

Lakse nuggets.
Del fisken opp i passe biter, visp lett ett egg i en skål, å bland sammen taco krydder og griljarmel i en annen. Stå først fisken i egg å så over i krydder blandingen :)

Torske nuggets:
Samme prosedyre som med laksen bare at her pleier jeg å ha endten litt salt,pepper og permesan i melet eller karri :)

Begge stekes på 200 grader midt i ovnen i 20 min :) :)
Takk!

Hva slags tilbehør har du til?

Har hatt hjemmelaget pizza med kjøttboller og pepperoni i dag.
I morgen er det hjemmelaget tacograteng med nachoschips.

Hehe vi skal ha hjemmelaget pizza mrd kjøttboller og peperoni i dag :p

Så varmer vi noen vårruller bare i kveld :D

Idag har jeg kjøpt ferske reker, loff, majones, aioli, avokado og sitron.:D

Imorgen blir det lasagne med salat og hvitløksbaguetter. Pølse med brød, Pavlova, sjokoladekake og masse is. 17.mai fest for familien og noen til hos oss. :)

Har satt opp uke meny, og denne uken skal vi ha
Mandag: hjemmelaget fiskekaker i brunsaus, nypotet og grønnsaker
Tirsdag: pannkake med bacon
Onsdag: blomkålsuppe med bacon å hvitløksbrød som tilbehør.
Torsdag: grillet ørret
Fredag: taco
Lørdag: grøt
Søndag: koteletter som er langtidsstekt i leirgryte med grønnsaker og potetmos. :D

Vi har hatt kokt torsk, kokte poteter, kokte gulrøtter, blomkålmos og smørsaus i dag:)

Hjemmelaget fiskegrateng med råkost hadde vi i dag :)

I dag har vi hatt sommerkoteletter med pommes frites, salat og salsa:)

Ungene hadde rester å jeg koser meg nå med kylling korma fra fjordland :p sånn går det når det er travel etter middag å mannebeinet er ute :p

Back
Topp