Middagstråden

Fransk fiskegrateng fra findus til meg og "ekle" fiskeboller i hvit saus te gubben :)
Liker virkelig ikke fiskeboller.

Rester fra i går: Nypotet, nykål, gulerot, stekt karbonade og rødløk, servert med peppersaus :)

Denne uken har vi tatt det mye fra dag til dag. Jeg har hatt 4 senvakter og 1 tidligvakt nemlig, guttungen har vært mye med farmoren og mannen også jobbet mye. I går hadde visst guttungen fått svenske kjøttboller og hjemmelaget potetstappe.

Dagen jeg hadde tidligvakt hadde vi marinert kyllingfilet med fylte champingon og grønn salat til.

Nå skal jeg snart gjøre meg klar til bursdagslunsj hos min svigerinne, satser på mye godt;)
Og i kveld kommer ei venninne og hele gjengen skal ha taco, mmm:D

Hjemmelaget pizza med speltbunn. Mmm.
Har holdt på å jevnet ut jord i flere timer i hagen i dag, så er vel fortjent syns jeg. :)
3088c5771c0855cf66dd1ecf7a860612

Hele gjengen skal i selskap til min svigerinne på lunsj, så blir ikke noe skikkelig middag her i dag da. Vi steker kun noe pølser og egg til kvelds:)

I dag blir det konfirmasjonsmiddag hos venner. Vet ikke hva det blir, men gleder meg :)
Var i konfirmasjon i går og de hadde koldtbord :) masse god mat jeg ikke kunne spise.. Hehe :D elsker jo spekemat, roastbiff og div oster.. :O men heldigvis mye annet godt også!

Her blir det lasagne i dag :) kunne tenkt meg å grille men har ikke fått kjøpt ny grill enda så det får jammen vente :/ usj :p

Back
Topp