Ble rester fra i går her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og så ble det big one til kvelds ;-)Rester fra i går: Nypotet, nykål, gulerot, stekt karbonade og rødløk, servert med peppersaus
Haha vi hadde akkurat samme i går grøt med guttungen og vårruller som kveldskosGrøt på dagen å så blir det hjemmelagde vårruller i kveld
Hehe så stiligHaha vi hadde akkurat samme i går grøt med guttungen og vårruller som kveldskos
Seibiff haha den nye familie favoritten ikke akkurat fredagsmiddag men
Det er jo kjempe godt så det ville jeg ha gjort jaHadde dilla på seibiff når jeg flyttet for meg selv da jeg var 18. Ikke spist det siden. Kanskje jeg gjør et forsøk igjen snart.
Var i konfirmasjon i går og de hadde koldtbord masse god mat jeg ikke kunne spise.. Hehe elsker jo spekemat, roastbiff og div oster.. :O men heldigvis mye annet godt også!I dag blir det konfirmasjonsmiddag hos venner. Vet ikke hva det blir, men gleder meg
Var i konfirmasjon i går og de hadde koldtbord masse god mat jeg ikke kunne spise.. Hehe elsker jo spekemat, roastbiff og div oster.. :O men heldigvis mye annet godt også!
Jada, mye annet godt også og kake!!Oi. Det har jeg ikke tenkt på... Bra du kunne spise noe av det.