Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oohhh. Min favoritt. Hjemmelaget?I dag har vi hatt raspeball med pinnekjøtt, pølse, bacon og kålrabistappe Nam nam
Ja men jammen blir det dyrt nok å :/ å så må hele huset males :/ så nok å henge fingrene i ja
Vi skal gjøre alt med god hjelp sv familien DaGjør dere mye selv da eller fagfolk som blir satt til det meste?
Så flott Ellers hadde prislappen vært en annenVi skal gjøre alt med god hjelp sv familien Da
Hehe så absolutt så er veldi glad vi kan gjøre det selvSå flott Ellers hadde prislappen vært en annen
Her har vi fagfolk til en del og. God blandingHehe så absolutt så er veldi glad vi kan gjøre det selv
Far er fagfolk både han å min bror er tømmermenner å så har vi en kompis som er murer å skal hjelpe med fliser på kjøkkenetHer har vi fagfolk til en del og. God blanding
Far er fagfolk både han å min bror er tømmermenner å så har vi en kompis som er murer å skal hjelpe med fliser på kjøkkenet
Det er helt perfekt å sambo selv har lappen på gravemaskin så han graver selv opp Hagen har ei venninne som driver sånn grave firma å får låne graver av hennePerfekt da
Da skal dere ikke klage Her er det ingen i familien elr vennekretsenDet er helt perfekt å sambo selv har lappen på gravemaskin så han graver selv opp Hagen har ei venninne som driver sånn grave firma å får låne graver av henne
Ohhhh, nam. Fløtegratinerte er jooo så diggHjemmelaget pizza med ungene med kjøttboller og peperoni
Så blir det middelhavsmarinert kalkunfilet og fløtegratinerte poteter på oss voksne i kveld
Vi klager avsolutt ikkeDa skal dere ikke klage Her er det ingen i familien elr vennekretsen
Det er så å nå er det søt for lenge siden vi har hatt det så nå måtte fet bare bli det i dagOhhhh, nam. Fløtegratinerte er jooo så digg