Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant nok. Fiskeboller er min favorittmiddag faktisk. Vel, det og tacoHehehe passer fint til sommeren dethoho
Det er jo sykt godtSant nok. Fiskeboller er min favorittmiddag faktisk. Vel, det og taco![]()
Du verden, går av deg a!Det er jo sykt godt
Men i morgen skal vi ikke ha fisk faktiskdet blir mousakka
![]()
Hehe nei si detDu verden, går av deg a!
I morgen er det kalkunpølser og spagetti på gutta. Jeg skal ha noe restemiddag på jobb, lasagne muligens![]()
Hehe nei si detføler ikke jeg kan "tvinge" ungene til fisk i helga
hoho
StemmerNei,skjønner hva du menerPizza, taco, lasagne o.l. hører med da
![]()
Gjør det duStemmerhehe så får jeg haller glede meg til fisken på mandag
![]()
Hehe joGjør det duMen funker dt ikke med fisk på en søndag da? Det hender vi har
![]()
Aha, ser denHehe jomen tenkte å lage en pizza på lørdag å da blir det alltid nok til rester på søndag
å det er veldi greit for vi skal ut på noe motorcross greier på søndagen
![]()
Jeg glimter til inni mellomAha, ser denDa høres det lurt ut
![]()
MhM, ikke feil detJeg glimter til inni mellom![]()
Åååh jeg åNå har vi henta grillen fra der vi bodde før, så håper på grillevær i helgahar så lyst på grillmat!!
Haha, litt forarbeid bare detÅååh jeg åmen først må vi kjøpe grillen å før det igjen må jeg bygge plattingen
hehe
JaHaha, litt forarbeid bare det![]()
Ja det er klartJahehe vill ikke kjøpe grillen først for vill se hvordan terrassen blir først
hehe.
Ja jeg håper detJa det er klartskal dere bygge terrasse før sommeren eller?
Er spennende med litt prosjekter daJa jeg håper det![]()
Ja men jammen blir det dyrt nok å :/ å så må hele huset males :/ så nok å henge fingrene i jaEr spennende med litt prosjekter davi har diverse å drive på med vi og..