Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant nok. Fiskeboller er min favorittmiddag faktisk. Vel, det og tacoHehehe passer fint til sommeren det hoho
Det er jo sykt godtSant nok. Fiskeboller er min favorittmiddag faktisk. Vel, det og taco
Du verden, går av deg a!Det er jo sykt godt
Men i morgen skal vi ikke ha fisk faktisk det blir mousakka
Hehe nei si det føler ikke jeg kan "tvinge" ungene til fisk i helga hohoDu verden, går av deg a!
I morgen er det kalkunpølser og spagetti på gutta. Jeg skal ha noe restemiddag på jobb, lasagne muligens
Hehe nei si det føler ikke jeg kan "tvinge" ungene til fisk i helga hoho
Stemmer hehe så får jeg haller glede meg til fisken på mandagNei,skjønner hva du mener Pizza, taco, lasagne o.l. hører med da
Gjør det du Men funker dt ikke med fisk på en søndag da? Det hender vi harStemmer hehe så får jeg haller glede meg til fisken på mandag
Hehe jo men tenkte å lage en pizza på lørdag å da blir det alltid nok til rester på søndag å det er veldi greit for vi skal ut på noe motorcross greier på søndagenGjør det du Men funker dt ikke med fisk på en søndag da? Det hender vi har
Aha, ser den Da høres det lurt utHehe jo men tenkte å lage en pizza på lørdag å da blir det alltid nok til rester på søndag å det er veldi greit for vi skal ut på noe motorcross greier på søndagen
Jeg glimter til inni mellomAha, ser den Da høres det lurt ut
MhM, ikke feil detJeg glimter til inni mellom
Åååh jeg å men først må vi kjøpe grillen å før det igjen må jeg bygge plattingen heheNå har vi henta grillen fra der vi bodde før, så håper på grillevær i helga har så lyst på grillmat!!
Haha, litt forarbeid bare detÅååh jeg å men først må vi kjøpe grillen å før det igjen må jeg bygge plattingen hehe
Ja hehe vill ikke kjøpe grillen først for vill se hvordan terrassen blir først hehe.Haha, litt forarbeid bare det
Ja det er klart skal dere bygge terrasse før sommeren eller?Ja hehe vill ikke kjøpe grillen først for vill se hvordan terrassen blir først hehe.
Ja jeg håper detJa det er klart skal dere bygge terrasse før sommeren eller?
Er spennende med litt prosjekter da vi har diverse å drive på med vi og..Ja jeg håper det
Ja men jammen blir det dyrt nok å :/ å så må hele huset males :/ så nok å henge fingrene i jaEr spennende med litt prosjekter da vi har diverse å drive på med vi og..