Middagstråd

Pasta med kjøttsaus og salat til.
 
Skal se om jeg får lagt ut bilde etterhvert om eksperimentet går bra :hilarious:

Prøver meg på mhashi av zucchinni og dolma, prøvd meg på mhashi en gang for 6 år siden om ikke mer og det gikk ikke spesielt bra så krysser fingrene for at det blir mat :hilarious: første gangen jeg prøver meg på dolma da så også altfor spennende! De så fine ut før jeg la dem til "koking" skal være varmt men ikke for varmt heller for da blir de ødelagt :oops:
received_830958680871190.jpeg
Fylte hele formen! Tok tid selv med hjelp :eek:
 
Lagde dolma med en maskin og jo den fungerte jo men de ble for store for ble for mye tomrom i dem, og kunne ikke fylle dem med mer heller for da var fyllet overalt så neste gang får jeg bare rulle dem selv, kommer til å ta hele dagen :hilarious:
20210610_194251.jpg
Ser ikke såååå gode ut på bilde men fornøyd de ikke bare sprakk opp :hilarious: samtidig så er de godkjent av familien :D sendte litt til en nabo også som mente de var veldig gode :happy:
Og er igjen en del så har middag for imorgen :D
 
Lagde dolma med en maskin og jo den fungerte jo men de ble for store for ble for mye tomrom i dem, og kunne ikke fylle dem med mer heller for da var fyllet overalt så neste gang får jeg bare rulle dem selv, kommer til å ta hele dagen :hilarious:
Vis vedlegget 358685
Ser ikke såååå gode ut på bilde men fornøyd de ikke bare sprakk opp :hilarious: samtidig så er de godkjent av familien :D sendte litt til en nabo også som mente de var veldig gode :happy:
Og er igjen en del så har middag for imorgen :D


Du kan gjerne komme å lage middag til meg en dag! :D
 
Tikka masala med ris og salat til. Blir rosiner og kokosmel å strø på toppen om noen ønsker det:joyful:
 
Bakt potet ala Jamie Oliver med tilbehør:)
 
Har holdt på med rydding og ommøblering av gjesterom (kommende barnerom) og kontor i hele dag, så ble takeaway til middag i dag :)
Pasta carbonara + hvitløksbrød til meg og tacosalat til samboeren :)
 
Torsk og ris :hilarious: blir ikke mer oppfinnsomhet før vi har fått flyttet alt nå uansett :p
 
Kjøttkaker, poteter, dampet brokkoli/gulrøtter og brun saus:)
 
Blir hjemmelaget wok med nudler idag:D
 
Fiskepudding, potet og gulrotstuing. Ikke spesielt spennende, men fantasien setter begrensninger
 
Back
Topp