Middagstråd

Vi skal ha stekt torsk idag... Urgh... Har ikke spesielt lyst på det egentlig kjenner jeg

Noen som har gode ideer til tapas-retter? Skal servere fem venninner på lørdag og tar gjerne tips. Har noen ideer selv også, men alltid gøy med inspirasjon fra andre.
Kresen som jeg er liker jeg best spanskekjøttboller, kyllingvinger, spekemat (baconpølse og rødvinspølse), focaccia brød

Her har vi vert på tur noen timer så ble noe lett når vi kom hjem. Grøt på meg og eldste og lapskaus på sambo og yngste

Vært borte i kveld så ble en baguett til tidlig middag og en pølse på kiosken til kvelds. Is til nattmat, hei halsbrann :/

Samboer lagde enchiladas i kveld. Grådig godt selvom jeg frykter halsbrann i natt :P

Samboer lagde enchiladas i kveld. Grådig godt selvom jeg frykter halsbrann i natt :P
Den halsbrannen er noe dritt! Jeg tror jeg spiste taco for siste gang forrige helg :(

Mammas hjemmelagde pizza nam nam :)

Den halsbrannen er noe dritt! Jeg tror jeg spiste taco for siste gang forrige helg :(
Har bare hatt det en gang i blandt sø er ikke veldig plaget ennå heldigvis men hadde i hele natt så ble null søvn, håper den ikke er kommet for å bli

Har bare hatt det en gang i blandt sø er ikke veldig plaget ennå heldigvis men hadde i hele natt så ble null søvn, håper den ikke er kommet for å bli
Det er det samme hos meg, jeg har vært kjempe heldig fram til nå :/ lovehearts er min bestevenn :D

Det er det samme hos meg, jeg har vært kjempe heldig fram til nå :/ lovehearts er min bestevenn :D
Ja får kjøpe inn noen sånne å ha i backup, lå i sengen med vannflasken i natt og drakk litt og litt hele tiden men kom jo tilbake med en gang så var ikke mye hjelp i den :/

Ja får kjøpe inn noen sånne å ha i backup, lå i sengen med vannflasken i natt og drakk litt og litt hele tiden men kom jo tilbake med en gang så var ikke mye hjelp i den :/
Jeg kan ikke drikke noe når det står på som verst, kommer bare opp igjen :/

Mammas hjemmelagde lasagne, og kake til dessert :)

Pizza på Dollys i dag :D

Back
Topp