Middagstråd :)

I dag ble det Toro gryterett :) Amerikansk med kjøttdeig og pølse. Mannen måtte dra rett etter jobb så da ble det noe lettvint! Men det er godt da :)
 
Nå står mannen og lager biff, søtpoteter og grønnsaker :) Skal prøve meg på det i dag etter og ha spist knekkebrød til middag i det siste :p
 
I morgen blir det nachos, burger på lørdag og lapskaus med pinnekjøtt på søndag :)
 
Idag prøvde jeg Toro sin tandoori ala gruterettpose . Hadde ris og navn brød i tillegg.
Sausen i gryta var jeg ikke særlig begeistra for :( kvalmende ...
Synd - liker jo indisk, bare ikke gryterettposen :D
 
Idag prøvde jeg Toro sin tandoori ala gruterettpose . Hadde ris og navn brød i tillegg.
Sausen i gryta var jeg ikke særlig begeistra for :( kvalmende ...
Synd - liker jo indisk, bare ikke gryterettposen :D
Indisk fra bunn er nesten like enkelt og veldig godt! Har du en boks med tomater og matyoghurt/kokosmelk + krydder, har du nesten hele retten. Man putter oppi det man selv vil ha av grønnsaker og kjøtt :) Vi har alltid løk, hvitløk og paprika, men også gulrot og søtpotet noen ganger.
 
I kveld blir det forresten lasagne. Babyen og jeg ligger nå på sofaen og later oss mens vi venter på at mannen skal bli ferdig på kjøkkenet. God fredag, alle sammen!
 
Indisk fra bunn er nesten like enkelt og veldig godt! Har du en boks med tomater og matyoghurt/kokosmelk + krydder, har du nesten hele retten. Man putter oppi det man selv vil ha av grønnsaker og kjøtt :) Vi har alltid løk, hvitløk og paprika, men også gulrot og søtpotet noen ganger.

Åj, såpass- aldri tenkt at det faktisk var enkelt :D:D Og stort pluss for å tilsette grønnsaker! Det skal jeg prøve en dag ;)Takk for tips :D
 
Idag skal vi ha kjøttdeig, spaghetti og kjøttdeigsaus :) Igår var det laks på menyen.
 
Nå blir jeg hjemme alene i 6 dager. Aner ikke hva jeg skal finne på. Ingenting som frister heller.
 
Steikt seifilet med masse sitronpepper, pote, steikt løk, raspa gulrøtter og smelta smør!☺️
 
Akkurat spist gilde røkt kjøttpølse, stappe med ketsjup og sennep <3 enkelt og sykt godt :p
 
Igår lagde jeg hjemmelagde kjøttkaker, gutten min hadde kjøttkaker hos faren sin på søndagen- men ba likevel MEG å lage kjøttkaker på mandagen for mine er sååå gode :) sukk- hvem liker vell ikke å høre det? LOVE:)
Idag ble det Vesterålens fiskeboller (definitivt de beste kjøp-fiskebollene) i hvitsausen jeg lager av krafta og helmelk- syns det er kjempegodt, selv om han ikke er så begeistra for fiskebooller.
Imorgen vil gutten ha koteletter- så da blir det vell det da :) :) lager de best i ovnen :) gubben er å ettermiddagsjobb da :(

Torsdag vet jeg ikke.
Fredag taco, hjemmelaget pizza eller noe annet godt.
Lørdager pannekaker og bacon og noe godt på kvelden
 
Back
Topp