Middagstråd :)

Hurra for ferdig kjøkken! Gratulerer! ;) Vi har ikke ordentlig ovn, bare hybelkomfyr, så det eneste som blir lagd i den er lasagne eller fløtegratinerte poteter! Oops! ;) Vi er på leit, og når vi får tak i vil det blir overflod av kaker her! Haha!

Vår middag for idag blir kyllingfilet, ris og salat. Ikke så spennende, men minner om sommeren som jeg ikke så så mye til i år :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Takk, det blir stas :D hvertfall for meg som trives godt på kjøkkenet!

Kylling og ris er da helt innafor, deilig med enkle middager! Menyen min ser nok litt fancy ut, men stort sett bruker jeg maks 20 min på middager.. Unntaket er i helgene :p det som høres avansert og stilig ut, er som regel såre enkelt.. Helt ærlig :p

Idag kom faktisk sambo hjem med middag til oss :) Vi hadde salat og pytt i panne fra varmdisken på Meny i taco lefser... Dette var veldig godt :)

hva er dette her ? så kjempe godt ut ! =)
Fylt ei ildfast form med purreløk og rødløk. Koke opp fløyte, litt h melk, kvitløk, potetskiver, salt og pepper og lar da småkoka i 10-15 min. Tar då å separere potene ifra sausen og legger dei øve rødløken. So skjere eg kylling filet på tvers ( so di ikkje blir so tjokke) og legger over potene. Tømmer fløytesausen øve, legge på litt brokkoli, raspa ost og bacon terningar :) 20 min ca på 200 g. :) Knallgodt! Ska ha da imåro og;)

I dag ble det ostesmørbrød! Etter 8 timer på jobb orket jeg ikke lage stort annet! Var knallgodt da :)

Datra mi har bestemt fiskeboller idag siden hun får besøk med hjem fra skolen, så det blir det :)

Idag skal vi ha "Havets skattekiste" :)

Ble så enkelt som spaghetti her i dag :)

Back
Topp