T
Thenewmomy
Guest
idag blir det vel ris med linse. indisk mat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligner på lunsjen min i dag. Spiste wrap med ost, røkt kalkskinke, salat, grønnsaker og rømme blandet med eddik og sukker.
Spiser du salmalaksen rå eller tilbereder du den på et vis?Ble sushi i dag også To dager på rad. Deilig!
I morgen blir det sashimi. Meny hadde tilbud på salmalaks, og de hadde faktisk ferdiglaget ponzusaus, sjøalgesalat-ting og ingefær. Knall! Den går ut på dato til helga, så må vel spise det hver dag nå
22.02.2015 ♡
Spiser du salmalaksen rå eller tilbereder du den på et vis?
Den skal vel være trygg, ja. Lenge siden jeg har spist sushi, så kanskje jeg må prøve det igjen snartJeg spiser den rå, ja. Til sashimi i alle fall. Det er jo ansett som trygt, så vidt jeg har forstått. Hvis jeg blir lei, så får jeg steke opp litt
22.02.2015 ♡
Den skal vel være trygg, ja. Lenge siden jeg har spist sushi, så kanskje jeg må prøve det igjen snart
Med sashimi kan du jo selv velge hvor mye du skal ha av tilbehøret, så greit å holde syrenivået litt nede hvis man får vondt i magenMm. Jeg elsker det, og jeg liker å tro at det er sunt Men av og til (etter jeg ble gravid) har jeg fått vondt i magen etterpå. Sånn type vondt som kommer av for høyt syreinnhold. Så prøver å begrense inntaket av syltet ingefær, soyasaus og wasabi. Sashimi er vel bedre slik sett
22.02.2015 ♡