Middagstråd :)

Veeldig godt er det! Ovnsbaker laksen, putter oppi grønnsakene jeg liker (eller har) og har på creme fraiche og sweet chilisaus!:) NAMM!

Sent from my iPad using BV Forum

Potet middag idag :p
er forresten Fish & crips med poteter , wok og hallainder saus :P
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1409072410954.jpg
    1409072410954.jpg
    49,2 KB · Visninger: 25
Last edited:
Idag blir det fiskegrateng og gulrot/persillerot/jordskokk mos:)

Sent from my iPad using BV Forum

Her ble det tagliatelle og fløtessaus med kylling og hvitløk.

Fra mobil.

Ble sushi i dag også :) To dager på rad. Deilig!

I morgen blir det sashimi. Meny hadde tilbud på salmalaks, og de hadde faktisk ferdiglaget ponzusaus, sjøalgesalat-ting og ingefær. Knall!:) Den går ut på dato til helga, så må vel spise det hver dag nå :-P

22.02.2015 ♡

Ble sushi i dag også :) To dager på rad. Deilig!

I morgen blir det sashimi. Meny hadde tilbud på salmalaks, og de hadde faktisk ferdiglaget ponzusaus, sjøalgesalat-ting og ingefær. Knall!:) Den går ut på dato til helga, så må vel spise det hver dag nå :p

22.02.2015 ♡
Spiser du salmalaksen rå eller tilbereder du den på et vis?

Spiser du salmalaksen rå eller tilbereder du den på et vis?

Jeg spiser den rå, ja. Til sashimi i alle fall. Det er jo ansett som trygt, så vidt jeg har forstått. Hvis jeg blir lei, så får jeg steke opp litt :)

22.02.2015 ♡

Jeg spiser den rå, ja. Til sashimi i alle fall. Det er jo ansett som trygt, så vidt jeg har forstått. Hvis jeg blir lei, så får jeg steke opp litt :)

22.02.2015 ♡
Den skal vel være trygg, ja. Lenge siden jeg har spist sushi, så kanskje jeg må prøve det igjen snart :)

Den skal vel være trygg, ja. Lenge siden jeg har spist sushi, så kanskje jeg må prøve det igjen snart :)

Mm. Jeg elsker det, og jeg liker å tro at det er sunt :) Men av og til (etter jeg ble gravid) har jeg fått vondt i magen etterpå. Sånn type vondt som kommer av for høyt syreinnhold. Så prøver å begrense inntaket av syltet ingefær, soyasaus og wasabi. Sashimi er vel bedre slik sett :)

22.02.2015 ♡

Mm. Jeg elsker det, og jeg liker å tro at det er sunt :) Men av og til (etter jeg ble gravid) har jeg fått vondt i magen etterpå. Sånn type vondt som kommer av for høyt syreinnhold. Så prøver å begrense inntaket av syltet ingefær, soyasaus og wasabi. Sashimi er vel bedre slik sett :)

22.02.2015 ♡
Med sashimi kan du jo selv velge hvor mye du skal ha av tilbehøret, så greit å holde syrenivået litt nede hvis man får vondt i magen :)

Vi skal ha pølselapskaus i dag. :)

Back
Topp