Middagstips

Frityrstekt sushi? Trodde sushi kun var rå fisk jeg:eek:


♡Overgangen feb/mars♡
Ikke nødvendigvis, tror faktisk sushi betyr risball eller noe... Krabbe og kylling fritysteker de. Og endel andre ting også, langt ifra alt er rått. Heldigvis. Jeg hadde ikke klart å spise rå fisk. Men elsker sushi uten fisk da. Haha.


Excuse me- damn that autocorrect.
 
Ikke nødvendigvis, tror faktisk sushi betyr risball eller noe... Krabbe og kylling fritysteker de. Og endel andre ting også, langt ifra alt er rått. Heldigvis. Jeg hadde ikke klart å spise rå fisk. Men elsker sushi uten fisk da. Haha.


Excuse me- damn that autocorrect.
Hmmm, visste jeg ikke!


♡Overgangen feb/mars♡
 
Her blir det noe med kylling i dag. Mannen min som lager middag, så jeg tar det jeg får :) Han vet jeg er glad i kylling og potet stekt i stekeovnen og servert med ris og bernaise, så det blir nok det i dag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blomkål og brokkoli-suppe er nam! ;) Hjemmelaget selvsagt.

Ellers er det helt topp med tomatsuppe med båter av hardkokte egg oppi! Hadde det i går.
Og så er selvsagt hjemmelaget lapskaus godt :) Med mørbrad og bacon (kan også bruke svinekjøtt) Oppskrift kan fåes ved PM ;)

Må slenge med en til. "Brennende kjærlighet" ; Knakkpølser i biter oppi potetmos. Tas oppi ildfast form og drysser/legger ost over. Kan fint blande inn grønnsaker også. Blomkål og brokkoli funker bra her å :)
Ai, ai..ble litt sulten her nå :p *rumlende mage*
Hvor lenge har du det i ovnen, og hvor mange grader?


❤️ etterlengtet skatt 24/3-15 ❤️
 
Setter på 200 grader. Lar den stå til osten er gyllen. Ca 15-20 min. Kommer an på ovnen :)
Ble brennende kjærlighet på oss i kveld. Kjempegodt! Jeg brukte en oppskrift jeg fant på nettet (godt.no). Der skulle det ikke gratineres i ovnen. Jeg hakket litt paprika og hadde oppi med soppen i tillegg og både pølser og bacon :D
 
le brennende kjærlighet på oss i kveld. Kjempegodt! Jeg brukte en oppskrift jeg fant på nettet (godt.no). Der skulle det ikke gratineres i ovnen. Jeg hakket litt paprika og hadde oppi med soppen i tillegg og både pølser og bacon :D

Mange måter å gjøre den på :)
Brukt bacon selv, sammen med grønnsaker. Elsker sprø og smeltet ost, så her blir den gratinert hver gang ;)
 
Fikk sååå lyst på macaroni n' cheeze i dag at jeg lagde det... Med litt brokkoli i også. Står nå i ovnen og godgjør seg. Håper det smaker like godt som jeg forestiller meg. :p
 
Her blir det kyllingboller med ris og grønnsaker :) Enkelt å lage og enkelt å få ungene til å spise :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I kveld har jeg laget lapskaus som vi skal ha i morgen. Tok en liten smakebit i kveld og det var virkelig godt :D

I dag sprøstekte jeg to skiver bacon så la jeg de på tok jeg to brødskiver med litt hvitost under, la skivene over hverandre og stekte skivene gylne og sprø i litt smør i panna. Etterpå la jeg 2 skivede plommetomater og noen skiver agurk inni sandwich. Det smakte bare sååå godt! Skal se om jeg får til å legge inn bilde.
 

Vedlegg

  • 1410122786502.jpg
    1410122786502.jpg
    50,2 KB · Visninger: 21
I kveld har jeg laget lapskaus som vi skal ha i morgen. Tok en liten smakebit i kveld og det var virkelig godt :D

I dag sprøstekte jeg to skiver bacon så la jeg de på tok jeg to brødskiver med litt hvitost under, la skivene over hverandre og stekte skivene gylne og sprø i litt smør i panna. Etterpå la jeg 2 skivede plommetomater og noen skiver agurk inni sandwich. Det smakte bare sååå godt! Skal se om jeg får til å legge inn bilde.
Sikler!!! Det så godt ut!!!
 
Her ble det risengrynsgrøt i dag :) Populært hos både mor og barn ;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åh, jeg er så fysen på noe!


Sent from my iPad using BV Forum
 
I dag blir det fiskekaker, potet og brunsaus :)


❤️ knøttet, 23.03.15 ❤️
 
Stekt, panert torsk, pommes frites, frisk grønn salat og hjemmelagd karrisaus! Himmelsk! :)
Rema 1000 har tilbud på fish&crisp for tiden å disse er sykt gode til dette.
Karrisausen består av 1 pk majones+en stor teskje karri og en dæsj sprite :D må smakes til da med Karrien å brusen ;)


❤️08.03.15❤️
 
Back
Topp