Middagstips- dagens middag

Jeg har fantasert om det en stund, så nå får mannen bare finne seg i det . Haha han synes det er en teit 90tallsmiddag :p Godt jeg er gravid og vinner ;) Åh som jeg gleder meg!! Barndomsminner!
Nå har tankene mine vandret mot idaho pleasure istedenfor.

Båtpoteter hvor man har ost på, og stør med purre, paprika, bacon og evt mais. Også ha masse rømme og evt salsa på. Megasnadder.
 
Enchiladas :) grillet kylling lett stekt med masse løk sambal oelek,creme fraiche,og karri,rullet i lefser med ost på toppen ! I ovn til osten er gyllen :) Masse avokado tomat og ruccola ved siden av og litt rømme og salsa:) Namnam:) haha dette ble jo en oppskrift det :D
 
Nå har tankene mine vandret mot idaho pleasure istedenfor.

Båtpoteter hvor man har ost på, og stør med purre, paprika, bacon og evt mais. Også ha masse rømme og evt salsa på. Megasnadder.

Ååååh, nå vil jeg jo ha det!! Haha herregud så lett påvirkelig man er :D
 
Så lyst på kinakotletter jeg!!!!
 
I dag får vi lillesøster på snart 11 på besøk så da får hu bestemme middagen! :)
 
I går spiste vi nachos. I dag drar vi ut. I morgen blir det søndagsmiddag hos foreldrene mine :)

Planlegger gjerne ukemenyer, så slipper vi den vanlige "hva skal vi ha til middag i dag?"-irritasjonen.

Til uken blir det seks middager:
Fiskeboller i hvitsaus
Laks stekt i ovn, asiatiskinspirert
Indisk kylling (Santa Maria-pose) med ris og grønnsaker
Pasta med fløtesaus, parmesan, erter, spinat ol
Gulrotsuppe og brød
Hjemmelaget lasagne med salat
 
Her ble det faktisk kebab idag:p :p
 
Her blir det fredagstaco! På en lørdag! Helt ille. Men besøk i går, så da laga vi pizza.
 
Jeg er så matlei at jeg snart kryper i hi.
Kun lyst på speltlomper med noe godt i, skiver med ost og skinke+ salat eller Cottage chees og blåbær..
 
Kyllingfile i ovnen i stekepose og pannestekte poteter her idag :)
 
Bruschetta. Tror jeg har fått litt dilla på det. Det er jo ingen middag i seg selv, sånn egentlig. Men i dag er det det.
 
Åååh, bruschetta ! Det hadde vært digg nå!
 
Back
Topp