Middag i dag

Laks med nudler og salat. Tror det blir mye på meg, for samboeren liker ikke fisk og lillemann har vært et trasstroll ved matbordet i hele dag. Men jeg er glad i laks, jeg altså, så skal ikke klage alt for mye.
Laksen er god med wook saus, den der mild curry tror jeg den heter. Mannen liker det til og med da.

Vi hadde kjøttdeig, så hakket opp sopp og paprika og blandet i. Tilsatte en boks hakkete tomater og creme freiche + krydder. Serverte med pasta.

Kanskje en hjemmelaget suppe i dag? Får se hvor smaksløkene og lysten tar meg :p

Vurderer tomatsuppe hvis jeg gidder. Sambo er syk og kommer sannsynligvis ikke til å spise så mye og er ikke så gøy å lage mat til bare meg selv.

I dag blir det rester, gitt. Jeg spiser opp laksen fra i går, gutta går løs på pastaen fra dagen før :-P Enkelt og greit.

Idag har jeg lyst på laks. Ingen andre her i huset som spiser det så må finne på noe de kan spise i stedet.

Ble spagetti her også idag. :P Orker ikke lage noe stort til bare meg selv. :P

Middag i dag.. Den stod vi over. Danseklasse rett etter skolen. Bare å dytte innpå noe frukt i mellom :p Stress! Det blir heller en god kvelds når vi kommer hjem

Her ble det risengrynsgrøt :D

Ble en egen versjon av pasta carbonara i går.

Vedlegg

• 1412309308673.jpg
    1412309308673.jpg
    54,4 KB · Visninger: 19
I dag blir det kanskje en tur ut å spise. Mannen vil ha meg med på middag og kino i helga <3

I dag blir det blomkål- og purreløksuppe med saltkjøtt. Kjapp og enkel middag etter lang dag med studier/jobb/barnehage og gymlek.

Back
Topp