Middag i dag

Hakke peiling.. mannen er på dag 2 med planleggingsdag i bhg. Igår hadde de pizza fra et lokalt pizzeria og idag skal de på egon og spise indrefilet. .. En LITT sjalu gravid kone her hjemme ja.. :(
Får se hva jeg og guttene finner på. Bankkortet er tomt da sykepengene mine lar vente på seg.. æsj..

Blitt den tradisjonelle fredagstacoen her :-D tipper veslegutt blir født med sombrero på hodet :D :laughing001

Rørte sammen en pannekakerøre til mannen som kommer fra jobb. Håper det er godt nok i dag. :)

Mannen hadde lyst på hjemmelagde hamburgere, så da får han viljen sin i dag ;) Så lenge jeg får bestemme i morgen ;) Aner ikke hva jeg har lyst på, da.... ;)

Hjemmelaget pizza. Eller "pizzafyll med litt bunn" som vi pleier å kalle det når samboeren lager pizza :p

Idag fikk mannen bestemme og da ble det pariserpizza
1411834870924.jpg
De med salami er mine. Saaaavner salami på brødskiva :(

Biff med fløtegratinerte poteter i kveld. :D Håper jeg kjenner litt smak til tross for tett nese! :P

koker svineknoker, og skal lage lapskaus på det.. mmm... :)

Skulle egentlig ha kålruletter, men endte opp med kebab tallerken :p

i dag ble det pizzarester i matpakke til skolesamling, og en løkpølse på Narvesen.

Åh, her var det jo en middagstråd :p vi skal prøve mac'n cheese. Med skinke el bacon. :) aner ikke om det er godt, men jeg orker ikke stresse, er alene med barna :)

Back
Topp