Middag i dag

Idag et gubben hjemme igjen, så da får han ordne noe og jeg slipper og tenke på det:)

Pasta med kjøttdeig og tomatsaus Åsså fylt sjampinjong :P Åsså ska vi se The Noth Book sammen i kveld ❤️

Idag er det foreldremiddag på SFO. Da kan vi velge mellom lapskaus, kyllinggryte, pølser med brød og vafler. Får se hba vi ender på. Blir vel pølser regner jeg med :p

I dag blir det pasta med skinke- og tomtasaus. Pastaskruer er en av de tingene lillemann aldri sier nei til, og i går var han så dårlig at han knapt fikk i seg mat - så da kjører vi på med noe vi vet han liker i dag.

Idag er det date med gubben ute, så får se hvor vi drar og spiser og hva det blir:)

Laks, pasta og stekte grønnsaker. Får alle godsakene for meg selv siden mannen ikke liker fisk (selv om han er fra Sørlandet! ).

Har vært på reis i helga, og var ikke hjemme igjen før mandag kveld. Ungdommen vår er på høstferie, så er bare jeg og gubben. Blir derfor lett for at det blir noe enkelt, men jeg har bestemt meg for å fylle på ukesmenyen vår allikevel. Må bare finne ut hva :p Har lyst på alt mulig, men orker nesten ingenting :)

Hmm hakke peiling.. må gå gjennom fryseren. Men trur det blir noe med fisk idag. Har en del torsk i fryseren.

I dag tror jeg det blir noe så enkelt som ostesmørbrød for vi har planlagt aktiviteter med snuppeliten etterpå.

Laks med nudler og salat. Tror det blir mye på meg, for samboeren liker ikke fisk og lillemann har vært et trasstroll ved matbordet i hele dag. Men jeg er glad i laks, jeg altså, så skal ikke klage alt for mye.

Back
Topp