Middag i dag?

I dag ble det pasta med kjøttsaus på menyen. Fikk også så lyst på kokt egg av en eller annen grunn, så kokte egg og 2åringen syns det var utrolig godt hun også.

Vi spiste salat med rester av svinekjøtt og kylling, og hvitløksbrød :)

I dag ble det noe så enkelt som hjemmelaget kyllingburger og pommes frites :)

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag blir det julemat til middag :D :)

Sambo har bursdag og har bestilt taco siden det ikke ble i helgen ;-)

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Ovnsbakt kylling og salat :)

Er hos modern i dag, og fikk servert noe så råflott som spagetthi a la capri - altså sånn vassen spagetthi i tomatsaus med kjøttboller og småpølser på boks :p ikke spist siden jeg var barn! Og blir leeeengeee til neste gang!

• Liker
Reactions: EJ
Er hos modern i dag, og fikk servert noe så råflott som spagetthi a la capri - altså sånn vassen spagetthi i tomatsaus med kjøttboller og småpølser på boks :p ikke spist siden jeg var barn! Og blir leeeengeee til neste gang!

Haha :) Gubben elskar den :P

Haha :) Gubben elskar den :P
Er visst favoritten til niesa mi på 7, så derfor det ble servert her i dag :p jeg kan spare min begeistring, men husker jeg digga det som unge :)

Her ble det hjemmelaget grov pizza med pølser og paprika. Mannen min er så flink å lage egen tomatsaus. Koker tomater i evigheter før han krydrer og styrer. Jeg får ikke gå inn på kjøkkenet når han lager pizza-saus. Den er bare SÅ god!!

Det var veldig mye mat til overs, så her blir det left overs. Så slipper jeg lage middag :D :D

I dag: Panert kyllingfilet med fløtegratinerte poteter og brokkoli, og litt salat til :)

Enkel mat: kjøttpølse og potetstappa = middag på under 5 min.

I dag ble det quesedilla på meg og carbonara på sambo. Vi har barnefri og spiste opp rester i kjøleskapet.

I dag ble det super enkelt! Stekte fiskekaker og makaroni med ketchup på,ungenes favoritt :p

Back
Topp