Middag i dag?

I dag er det fiskepinner, poteter og grønnsaker.

I dag blir det grøt, fordi vi ifølge sambo hadde så mye melk som var gått ut på dato. Så nå at de går ut den 10 og ikke den 1 :p men grøt blir det...

Vi spiste vårruller laget av noen hyggelige thai-damer til middag i dag, før vi laget oss god jule-kveldsmat med masse godt julepålegg med godt brød og te til. Det var deilig.

I dag skal vi ha noe jeg har hatt kjempelyst på en stund, nemlig kylling nuggets! Litt usikker på hva vi skal ha til, blir vel kanskje noe pommes frites.

Her blir det enten fredagstaco eller pastasalat med kylling, skinke og ost! Mini har spurt om grøt i flere dager så da kunne han fått det siden salat ikke er favoritten hans akkurat ;)

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Kalkun :-D mamma fylte 60 i går, så vi skal dit på middag i dag! Gleder meg :-D

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Glasert juleskinke med appelsinsaus, poteter, grønnsaker og hjemmelaget coleslaw med eple! Nam!

Hjemmelaget pizza

Vi spiser kjøp-pizza siden vi snart skal på besøk. Der får vi litt jule-fingermat. Gleder meg siden jeg har blitt som den lille larven aldri-mett.

I dag skal vi ha "English Breakfast" til middag, hehe :p Gleder meg, er sykt godt!

Jeg er så sulten, men både jeg og gubben ligger rett ut på sofaen å klager om hverandre om hvor dårlige vi er og at ingen av oss orker å lage noe ! :P så hvis vi finner motet, så kanskje vi bare reiser ut å henter takeout ett sted istede :) stakkar de som har så lyst til å lage middag til meg, som ikke får gjort det hvis jeg lager selv :) hehe

Sent from my iPad using BV Forum

Lutefisk, nam!

Back
Topp