Middag i dag?

Har nett ete taco :D I morgo blir det laks eller tikka Masala :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

I dag blir det fiskepinner. Kjapp middag på mandager mellom lekser og dansetrening for guttungen

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag skal jeg bort på middag :)

Her blir det laks. Er værfast hos foreldrene mine. Mamma tør ikke la oss kjøre hjem når det er storm. Må kjøre over et ganske vindfullt fjell. Da er det bedre å være trygg og varm hos mamma. ;)

I dag skal jeg ha kyllingsuppe

Her blir det laks. Er værfast hos foreldrene mine. Mamma tør ikke la oss kjøre hjem når det er storm. Må kjøre over et ganske vindfullt fjell. Da er det bedre å være trygg og varm hos mamma. ;)
Huff ja, kjørte fra setermoen til narvik i går kveld, var ikke noe hyggelig opplevelse, så best å bare vente på bedre vør hvis du kan det :) jeg var pent nødt da jeg hadde kontroll hos legen i narvik 8:30 i dag :p blir middag hos mamma i dag her og, hva hun varter opp med vet jeg ikke enda..

Sent from my iPad using BV Forum

Det vart brødskiver på meg og ein boks med spagetti di capri (?) på gubben i går, så da er det laks i dag tenker eg. Må ha ein laksemiddag i veka - er sååååå godt ❤ Berre synd jentungen til gubben ikkje likar for da hadde me hatt det mykje oftare :)

Det vart brødskiver på meg og ein boks med spagetti di capri (?) på gubben i går, så da er det laks i dag tenker eg. Må ha ein laksemiddag i veka - er sååååå godt ❤ Berre synd jentungen til gubben ikkje likar for da hadde me hatt det mykje oftare :)

her liker jeg og sønnen vår det, men sambo kan ikke fordra det desverre. Jeg putter på en kremost som jeg har i masse løk, hvitløk og chilli i - da tvinger han i seg ca 50 gram :p

Mandagslaks med tilbehør :D - om gubben kjem heim før det blir kveld :P Viss eg blir aleina blir det noko enklare, pølse el noko ;)

Søtpoteter, røkte kjøttpølser og tomatbønner står på menyen i dag.

And med oyster saus, grønnsaker og ris ble det i dag. I morgen blir det fiskekaker :)

Pølse og potetmos tror jeg om ikke kylling wok.

I dag blir det fylt paprika med pasta og salat !! Mmmm :D

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

I dag skal vi ha deilige kyllingsmørbrød med pannestekt brød og marinert kyllingfilet. Mannens favoritt :)

Back
Topp