Menssmerter?

Godt å lese andre også har det. Kan inne huske jeg hadde så mye forrige gang så syns det har vært litt skremmende.
 
Mister mye blod. HB gått ned fra 14 til 11 fra i går til i dag. Er i gang med hcg-målinger, igjen. Dette svangerskapet har egentlig bare vært som en eneste lang abort. Har i hvert fall ordnet så jeg får svar før helga.

Sliten og trist av denne karusellen av håp og håpløshet.
 
Mister mye blod. HB gått ned fra 14 til 11 fra i går til i dag. Er i gang med hcg-målinger, igjen. Dette svangerskapet har egentlig bare vært som en eneste lang abort. Har i hvert fall ordnet så jeg får svar før helga.

Sliten og trist av denne karusellen av håp og håpløshet.
Huff. Så slitsomt. Håper at du snart får noen svar og noe konkret og forholde deg til, ikke bare litt av alt..
 
Mister mye blod. HB gått ned fra 14 til 11 fra i går til i dag. Er i gang med hcg-målinger, igjen. Dette svangerskapet har egentlig bare vært som en eneste lang abort. Har i hvert fall ordnet så jeg får svar før helga.

Sliten og trist av denne karusellen av håp og håpløshet.

Kan ikke være lett. Sender gode tanker og varme klemmer :Heartred
 
Har hatt en del menssmerter i hele dag, 6+3 i dag. Dere som også har hatt det, hvordan er det nå? Kjenner dere det fortsatt, eller har det gitt seg? Hvor langt er dere på vei? Når er det vanlig at det gir seg? Lei allerede :p
 
Back
Topp