Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei du, det syntes jeg var umenskelig lang tid å vente altså! Stor klem til deg, og håper spira klorere seg fast og speeder opp litt hcg produksjon nå! <3Skal på ny ul om to uker. Da burde vi få svar på om det er noe liv eller om det er noe som må hjelpes ut.
Denne uvissheten, altså!
To uker?Skal på ny ul om to uker. Da burde vi få svar på om det er noe liv eller om det er noe som må hjelpes ut.
Denne uvissheten, altså!
Skal på ny ul om to uker. Da burde vi få svar på om det er noe liv eller om det er noe som må hjelpes ut.
Denne uvissheten, altså!
Jeg har hatt mensenmurringer og mensensmerter i 2 uker. Igår hadde jeg så mensensmerter så jeg trudde jeg skulle svime av. Fant ut idag at jeg var gravid....
Gratulerer så myeJeg har hatt mensenmurringer og mensensmerter i 2 uker. Igår hadde jeg så mensensmerter så jeg trudde jeg skulle svime av. Fant ut idag at jeg var gravid....
Sender deg en god klem [emoji173]Her har det nok vært en del av en langvarig og pågående abort. I dag renner blodet etter to dager med kraftige ryggsmerter. Nå takker jeg for meg og ønsker alle septembermammaene og -spirene lykke til videre <3
Her har det nok vært en del av en langvarig og pågående abort. I dag renner blodet etter to dager med kraftige ryggsmerter. Nå takker jeg for meg og ønsker alle septembermammaene og -spirene lykke til videre <3