Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som bruker det her eller har brukt det? Positiv eller negativ erfaring?
Var halv pris på den så tok sjansen på å bestille den men syns den ser litt skummel ut
Ser så stor ut. Er litt bekymret for at den skal sitte fast inni der![]()
Kjøpte en for en del år siden. Prøvde den bare et par ganger før jeg bestemte meg for at det ikke var noe for meg [emoji28] Burde nok sikkert gitt det litt mer tid, men jeg syns det bare var stress. Det var ikke vondt i det hele tatt, men jeg ble så nervøs av hele greia at jeg ikke turte å gå ut av huset. Tenk om den skulle lekke liksom [emoji15] Men prinsippet syns jeg var bra, og det kan godt hende jeg finner på å prøve det igjen en gang. Spent på å høre hva du syns [emoji4]

Jeg har, og jeg skal aldri slutte med den! Det tar gjerne 2-3 runder med TR før man blir skikkelig god på å sette den på plass, men ellers er det fryd og gammen. Med unntak av menssmerter så glemmer du faktisk at du har mensen!Jeg er svært aktiv og trener 5-6 dager i uken, lange løpeturer, harde intervaller, sykler, løfter vekter etc. Merker aldri noe til menskoppen! Sjekk videoene til organicup, der viser de hvordan man bretter dem
![]()
Så bra at du trives med denblør du mye? De første dagene jeg har mensen så kan jeg ikke bruke tampong for den sklir bare ut. Må skifte bindet veldig ofte fordi jeg blør så sinnsykt mye. Så da er jeg redd denne heller ikke holder.
Måtte prøve flere ganger, syns det var litt vanskelig å vite hvor langt den skulle inn. Også ville den ikke helt inn med en gang. Skikkelig ekkelt når det ble vakuum eller når den sitter seg på plass liksom 
Prøvde den i sted og det var skikkelig ekkeltMåtte prøve flere ganger, syns det var litt vanskelig å vite hvor langt den skulle inn. Også ville den ikke helt inn med en gang. Skikkelig ekkelt når det ble vakuum eller når den sitter seg på plass liksom
Men jeg kjente denVet ikke om det var fordi det ble tørt inni der? Er det meningen at den skal stikke ut nede eller den tutten som er på den?
Har nettopp kjøpt meg engangs-menskopper, som skal brukes i forsøket på å bli gravid![]()
En liten dose spermvennlig gel (Pre-fert) og mannens godsaker i den rett etter sex.
Beskytter svømmerne mot ugunstig skjede-pH og forkorter svømmeturen betraktelig.
Hvor får man kjøpt det?![]()
Prøvde den i sted og det var skikkelig ekkeltMåtte prøve flere ganger, syns det var litt vanskelig å vite hvor langt den skulle inn. Også ville den ikke helt inn med en gang. Skikkelig ekkelt når det ble vakuum eller når den sitter seg på plass liksom
Men jeg kjente denVet ikke om det var fordi det ble tørt inni der? Er det meningen at den skal stikke ut nede eller den tutten som er på den?
Jeg kjøpte en i størrelse 2 for et par år siden. Sliter med å bruke den da jeg får ekstreme menssmerter av den. Plages aldri av det til vanlig og krampene forsvinner når jeg tar bort koppen. Har også hatt et uhell med at det rant over mens jeg var ute på handletur. Liker idéen og skulle så gjerne fått det til å virke, men tror rett og slett menskopp ikke passer kroppen min.
Kan være. Får se om jeg drister meg til å prøve igjen i morgen.Det er ikke det at den sitter feil da? Jeg fikk av og til vakuumet på feil plass i starten - akkurat som den sugde seg fast i skjedeveggen. Fikk så smerter at jeg nesten ikke kunne gå.