Menskopp

Jeg begynte for 1 år siden, og helfrelst!! Bruker ikke annet. Føler det er grisete med bind og tamponger. Spesielt hvis vi er på camping eller tur. Jeg tømmer den bare to ganger om dagen, kanskje 3 de første dagene med mest blod.

Høres så deilig ut å bare tømme den 2 ganger for dagen:)

Føler at det kan bli litt søl men det er fordi jeg knotet sånn når jeg prøvde den i dag. Så tenkte for meg selv der jeg prøvde at hadde den vært full der så hadde jeg skvist ut alt når jeg prøvde å få den ut :hilarious: men jeg lærer meg vel en teknikk etterhvert :)

Tar ikke dere den ut hvis dere må på do? Tenker da spesielt med nr 2..

Har nettopp kjøpt meg engangs-menskopper, som skal brukes i forsøket på å bli gravid :D

En liten dose spermvennlig gel (Pre-fert) og mannens godsaker i den rett etter sex.
Beskytter svømmerne mot ugunstig skjede-pH og forkorter svømmeturen betraktelig.

Spennende. Dette vil jeg gjerne følge med på :)

Føler at det kan bli litt søl men det er fordi jeg knotet sånn når jeg prøvde den i dag. Så tenkte for meg selv der jeg prøvde at hadde den vært full der så hadde jeg skvist ut alt når jeg prøvde å få den ut :hilarious: men jeg lærer meg vel en teknikk etterhvert :)

Det er ikke nødvendig å ta den ut ved dobesøk nei :)

Nei, kan presse som bare det uten at den detter ut:)

Men jeg får ikke til denne menskoppen altså :rolleyes: Jeg får ikke den langt nok inn. Føler nesten at jeg gravde skikkelig der inne for å få den langt nok inn men det går ikke :oops: jeg kjenner den også men det er kanskje fordi jeg ikke får den nok inn. Så får jeg vondt i magen.

Prøvde meg forrige runde med str 1 siden jeg har hatt keisersnitt, men følte den ble for liten? Den satt ikke lenge inne før den lakk liksom. Hadde da også kommet blod oppi selve koppen. Kjøpte meg str 2 nå for å se om dette blir bedre. Liker prinsippet veldig godt. Ser på noen videoer at de bruker glidekrem for å ikke bli sår når den skal settes inn. Men dere som er eksperter på dette hehe. Når jeg tar den ut for å tømme så blir det jo litt blodsøl nedover i skjeden som gjør at jeg føler jeg må ha truseinnlegg så det ikke blir spor i trusa. Er dette noe jeg bare må bli vant til?

Back
Topp