Amaryllis85
Glad i forumet
Nei takk, jeg holder meg til menskopp (og tøybind)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter å ha brukt bind igjen for første gang på to år så sier jeg ja takk! Vurderer å gå over til noe annet enn bind for de var fæle og jeg kan ikke fatte hvordan jeg overlevde med de før.
Vurderer å prøve sånnen menskopp dings :-D hehe. Har sett på ebay. Ser veldig greit ut på en måte
De skal vist vaskes på 30Synes det er genialt egentlig. Men synes tøyning høres bedre ut.
Blir jo ikke gris i vaskemaskinen, det er en VASKE-maskin. Som vasker vekk gris og ekkeltheter, vasker det vekk aktuar som den hadde vasket vekk blod etter sår eller lign.
Tenker meg at de vaskes på samme måte som tøybleier, kaldt skyll først og så vanlig 60 vask
Vurderer å prøve sånnen menskopp dings :-D hehe. Har sett på ebay. Ser veldig greit ut på en måte
Såpass, da kan det jo være at det blir noen flekker, men er jo ikke uhygienisk vil eg tro?De skal vist vaskes på 30
Såpass, da kan det jo være at det blir noen flekker, men er jo ikke uhygienisk vil eg tro?