Mensentruse

Meh, hadde ikke stolt på det, og så fæle syns jeg ikke bind er.
 
Tøybind er da enklere, slipper skifte hele trusen...
 
Takk gud for hormonspiral og null mensen. Hadde ellers tydd til tampong gitt. Høres litt nasty ut med trusa :p
 
Nei takk:)
 
Etter å ha brukt bind igjen for første gang på to år så sier jeg ja takk! :p Vurderer å gå over til noe annet enn bind for de var fæle og jeg kan ikke fatte hvordan jeg overlevde med de før. :p

Vurderer å prøve sånnen menskopp dings :-D hehe. Har sett på ebay. Ser veldig greit ut på en måte :p
 
Vurderer å prøve sånnen menskopp dings :-D hehe. Har sett på ebay. Ser veldig greit ut på en måte :p

Ja, den vurderer jeg også, men er redd for oversvømmelse de to første dagene :p Men er redd det samme med tampong, hehe.
 
Synes det er genialt egentlig. Men synes tøyning høres bedre ut.
Blir jo ikke gris i vaskemaskinen, det er en VASKE-maskin. Som vasker vekk gris og ekkeltheter, vasker det vekk aktuar som den hadde vasket vekk blod etter sår eller lign.
Tenker meg at de vaskes på samme måte som tøybleier, kaldt skyll først og så vanlig 60 vask :)
 
Synes det er genialt egentlig. Men synes tøyning høres bedre ut.
Blir jo ikke gris i vaskemaskinen, det er en VASKE-maskin. Som vasker vekk gris og ekkeltheter, vasker det vekk aktuar som den hadde vasket vekk blod etter sår eller lign.
Tenker meg at de vaskes på samme måte som tøybleier, kaldt skyll først og så vanlig 60 vask :)
De skal vist vaskes på 30
 
Vurderer å prøve sånnen menskopp dings :-D hehe. Har sett på ebay. Ser veldig greit ut på en måte :p

Jeg prøvde, og fant ut at jeg ikke kan bruke dem. Har litt framfall av livmoren, så får den ikke langt nok inn og klarer heller ikke å få det "tett" rundt livmorhalsen pga. vinkelen.
 
Såpass, da kan det jo være at det blir noen flekker, men er jo ikke uhygienisk vil eg tro?

Jeg er ikke hysterisknår det gjelder bakterier, men kan tenke meg at de vi trives om man bare kan vaske på 30 grader? Kan være uheldig med tanke på sopp? Jeg aner ikke, men det er de første tankene jeg får..
 
Back
Topp