Mensentruse

ååh..så godt du lagre tråd om det for jeg forsto virkelig ikke greia???
Skal de vaskes i vanlig maskin liksom?
 
Tjaaa... Må man skifte truse i løpet av dagen da? Høres litt upraktisk ut at man må av med bukse og sko for å skifte på fks jobb eller på offentlig sted :p ... Og blir det ikke fryktelig grisete i vaskemaskinen? :eek:
 
Etter å ha brukt bind igjen for første gang på to år så sier jeg ja takk! :p Vurderer å gå over til noe annet enn bind for de var fæle og jeg kan ikke fatte hvordan jeg overlevde med de før. :p
 
ååh..så godt du lagre tråd om det for jeg forsto virkelig ikke greia???
Skal de vaskes i vanlig maskin liksom?
Lurte på det samme.. fant bare dette i artikkelen

REGNESTYKKE: Thinx-trusene koster mellom 200- 300 kroner. Et sett med syv par vil koste en kvinne ca. 1700 kroner og holde i to år. Huffington Post anslår at en kvinne bruker rundt 1000 kroner i året på intimprodukter.
 
ååh..så godt du lagre tråd om det for jeg forsto virkelig ikke greia???
Skal de vaskes i vanlig maskin liksom?


We recommend that you rinse them by hand first, and then throw them in the cold wash with the rest of your delicates! DON’T use fabric softener as it prevents the antimicrobial and moisture-wicking treatments from working. Finally, hang dry. (Pro-tip: You should treat the rest of your lingerie like this, too!)
 
Lurte på det samme.. fant bare dette i artikkelen

REGNESTYKKE: Thinx-trusene koster mellom 200- 300 kroner. Et sett med syv par vil koste en kvinne ca. 1700 kroner og holde i to år. Huffington Post anslår at en kvinne bruker rundt 1000 kroner i året på intimprodukter.

ja var det jeg så jeg også...:p så de må jo være vaskbare... men man må vel bruke ganske mange truser pr dag? samt at de tålte dårlig tunge blødninger... (tunge i mangel på bedre ord... står heeelt stillt)
 
Griseri i maskina er jeg ikke redd for. Jeg har da tøybind (og tøybleiebarn)

Men jeg liker å skifte i løpet av dagen. Og av med buksa for å skifte truse er mer styr da. Takke meg til tøybind.
Og menskopp
 
We recommend that you rinse them by hand first, and then throw them in the cold wash with the rest of your delicates! DON’T use fabric softener as it prevents the antimicrobial and moisture-wicking treatments from working. Finally, hang dry. (Pro-tip: You should treat the rest of your lingerie like this, too!)

MENSTRUSE...altså blod... kaldvask?? :O
 
Næh. Jeg vil heller ha en revolusjonerende greie som kan spyle ut alt blodet på 5 minutter, i dusjen/doen.
Lei av å blø 7-12 dager i strekk, uansett hvor enkle produkter jeg måtte trenge bruke...
 
Griseri i maskina er jeg ikke redd for. Jeg har da tøybind (og tøybleiebarn)

Men jeg liker å skifte i løpet av dagen. Og av med buksa for å skifte truse er mer styr da. Takke meg til tøybind.
Og menskopp

Men du vasker vel ikke bleier og bind på kaldvask?
 
MENSTRUSE...altså blod... kaldvask?? :O
I USA vasker de på vold, warm og hot. Ikke grader. Kald et vel sånn 30 eller noe sånn. Ikke det jeg ville brukt nei. Kald skylling ja. Det er blod, få det ut med kaldt vann. Men personlig hadde jeg foretrukket 60-vask ja
 
I USA vasker de på vold, warm og hot. Ikke grader. Kald et vel sånn 30 eller noe sånn. Ikke det jeg ville brukt nei. Kald skylling ja. Det er blod, få det ut med kaldt vann. Men personlig hadde jeg foretrukket 60-vask ja

haha..ja jeg forsto at det var rundt 30 grader... men ja jeg ville nok ha hatt 60 grader på truser med blod altså :p
 
haha..ja jeg forsto at det var rundt 30 grader... men ja jeg ville nok ha hatt 60 grader på truser med blod altså :p
Googlet

Cold er 27
Warm er 32 (juhu. Mye varmere ;-))
Og hot er 56.

Det er helt rett at blod bør vaskes/skylles godt med kaldt vann først, pga flekker. Men har de virkelig ingen skikkelig varm vask????
 
Googlet

Cold er 27
Warm er 32 (juhu. Mye varmere ;-))
Og hot er 56.

Det er helt rett at blod bør vaskes/skylles godt med kaldt vann først, pga flekker. Men har de virkelig ingen skikkelig varm vask????

Ja å skylde med kaldt først er jo logisk med blod altså...
Merkelig hvis de ikke har skikkelig varm vask ja :O
 
Nei takk!
Holder meg til bind frem til jeg er ferdig med det styret, og nyter hver mulige pause ;)
 
Back
Topp