Mensen..

Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har hatt mensen :O ho lille fikk flaske fra dag 4 og første mens fikk jeg etter 5 uker.. Satt i hormonspiral og har mer eller mindre blødd siden.. (Lite, og tynt) men Pyton uansett! Og ho er 4 mnd Idag.. Håper det stopper snart!!
 
Heldiggris!!! Gni det inn ;-) :')

Absolutt! Synes det var forferdelig urettferdig jeg allerede 6 uker etter første fødsel måtte slite med regelmessig mens, samtidig som de jeg fødte samtidig med ventet mnd etter mnd.. Og med nr 2 ventet jeg jo hele 7 uker mens vennene mine ventet 7 mnd liksom..
 
Enda ikke fått det tilbake.. Mini er litt over 4 måneder nå. Begynte på Cerazette for, tja, 6-7 uker siden
 
Fullammmer her og, ingen mens heller 2 mnd siden fødselen. Forventer ikke å få den igjen før ammingen trappes ned. Med amming hver 2-3 time på natten blir det ingen mens med det første kan jeg tenke meg.

Nå er mensen kommet her, snuppa har sovet hele natten gjennom de 3 siste ukene.. . Sukk, har ikke savnet den akkurat... regnet med den kom når det ble mindre med amming. Hun er litt over 4 mnd nå.
 
Back
Topp