Mensen..

Fikk den ca 5 uker+ noen dager etter fødsel, ammer ikke. Fikk den ganske kjapt med førstemann også.
 
Fekk d for 2 uker si, når han va 7 uker, og fått det igjen nå, kun 2 uker etter. Forstår ikke dette. Jeg fullammer. Med storesøster var hun 9 mnd før jeg fikk d.
 
Fødte for 11 uker siden , ammer og ingen mens enda . Gruer meg til å bruke tamponger da det fremdeles er ømt "oppi der" :-/
 
Snart 9 uker siden fødselen og ingen mensen ennå. Fullammer så håper den holder seg unna!
 
Her gikk det 8 mnd sist, håper på like langt opphold nå!
 
Tamponger er bare vondt nå etter fødsel synes jeg.. Kjempevond å ta ut, så her blir det bind.. Flere som har merket det?
 
Delammer og har ikke fått 6 uker etter. Håper tampongene fortsatt "passer", det er så ekkelt med bind..
 
Lillegutt er 10 uker til fredag og jeg fullammer, men trur jaggu mensen kom nå. Æsj! Håpet å slippe unna noen måneder til.
 
Fikk mensen sist uke, 13 uker etter. Fullammer. Er bedre enn de 2 andre fødslene, da gikk det bare 6 uker.
 
Fikk mensen nå 8 uker etter fødsel. Håpet å slippe unna en stund til, selv om jeg bare delammer.
 
Sist fikk jeg ikke før 11mnd etter fødselen. Nå fikk jeg den 5 dager etter jeg satte inn p-stav, tror kanskje det er derfor jeg fikk så tidlig nå siden jeg ikke gikk på noe etter forrige gang.
 
Baby er 9 uker og ingen mens enda. Har ikke ammet så syns det er rart egentlig. Kom igjen etter 6 uker med nr 1 og 2 og da ammet jeg:rolleyes:
 
Jeg blør litt og er sikker på at mensen kommer.. Så stopp.. Går noen dager uker og samme skjer.. Blir litt gal av å gå slik.. Hadde vært livredd for graviditet om det ikke var for sølibat tilværelse :p
 
Jeg fikk mensen igjen i natt, nesten 4,5 mnd etter fødselen.. Er så kvalm og løs i magen!:( Ligger rett ut på sofaen, klarer ikke å få i meg mat og føler meg helt elendig.. Har ikke vondt, er bare dårlig. Føles nesten som omgangssyken, men jeg blør kraftig:p
Andre som har blitt ekstra dårlige når mensen kom tilbake?
 
4 Mnd siden fødsel og fortsatt ikke fått mensen. Fullammer og har i tillegg satt inn spiral :)
Deilig å ikke ha den tilbake enda! :)
 
Jeg venter fortsatt :p småblør litt innimellom.. Men ikke nok til å kalle det mens.. Har begynt å skrive ned da.. Sånn just in case
 
Jeg har bare hatt den ene gangen :p Kan være den er rett rundt hjørnet, eller veldig uregelmessig.. Hadde ikke noen andre symptomer enn vanlig.
 
I dag kom mensen, og en sånn kraftig blødning og formen er helt på bunn nå. Har ordnet mye I dag og. Men føler meg utslått ikveld.
 
Back
Topp