Mensen..

nuttakanutta

Forumet er livet
Junibarna 2015
Flere som har fått den tilbake? I dag kom den her.. Så litt merkelig å tenke på at jeg slapp egg for ca 2 uker siden og kunne faktisk vært ca 4 uker på vei igjen om vi hadde prøvd! :eek:

Utrolig kjipt..denne gang rakk ikke renselsen å gi seg engang før mensen kom tilbake! Hatt 1 dag for noen uker siden uten blødning.. Kjipt
 
Jeg har fått den tilbake. Kom igår. Var 11 dager uten. Kjipt å få den tilbake så raskt :(
 
Jeg var 2-3 dager uten.. Fikk den rundt fem uker etter fødselen :(
 
Ikke kommet enda her. Bank i bordet! Har kommet tidlig med de andre to, men da ammet jeg ikke. Håper den holder seg vekk lenge nå som jeg ammer!
 
Fortsatt ikke fått den og snart 9 uker siden fødsel. Men jeg fullammer, kanskje derfor
 
Fortsatt ikke fått den og snart 9 uker siden fødsel. Men jeg fullammer, kanskje derfor

Fullammer her og. Og ammer hyppig på natta.. Hjelper ikke :p men er veldig fruktbar da. Nesten nok bare å vaske trusene til mannen før jeg blir gravid. Sykt å tenke på at om vi hadde kjørt på kunne jeg fått en liten en igjen i april!
 
Her kom den snikende i går. :( Kan ikke si jeg har savnet mensen altså!
Og nei, fullamming funker ikke på alle. Ikke nattamming heller. Oppskrytt! :p ;)
 
Jeg har ikke fått den tilbake, selv om det er 10 uker siden fødselen og jeg ikke ammer lenger. Håper den kommer snart. :)
 
Her kom den i dag :( skrekk og gru.. Prøver å bruke tamponger men syns d er sjikkelig ekkelt.. Andre som syns d
 
Ikke kommet enda, og det er 7,5 uker siden fødsel.. Jeg og samboer har hatt ubeskyttet sex 3-4 ganger etter fødsel, hjelpes. Helt glemt av prevensjon! Begynne med Cerazette imorgen, gitt.
 
Jeg har ikke fått. 10 uker etter fødsel. Begynte på Cerazette for tre dager siden.
 
Eller er det ikke mensen.. Kom endel mer i dag tidlig enn hva jeg har hatt de siste dagene.. Men så roet det seg i kveld og ikke kommet noe.. Liker ikke tanken på at mensen er her, men liker heller ikke sånn av og på småblødninger! Kom å bli ferdig tenker jeg!
 
Ikke fått mensn enda.. 10 uker siden fødsel, og ca. 4 uker siden vi ga opp amminga. Så nå går jeg litt å venter.. Måtte ta en graviditetstest i går, for å være helt sikker på at jeg ikke var gravid igjen, siden jeg skal på CT i morgen ;) Heldigvis negativ :D
3 uker til jeg får spiral.
 
Last edited:
10 uker siden fødsel i dag, ingen mensen ennå, heldigvis ;) Syns de seks lange ukene med renselse var mer enn nok for en stund. Men det murrer en del for tiden, så ser ikke bort fra at den kommer tilbake om ikke lenge...
 
10 uker siden fødsel i dag, ingen mensen ennå, heldigvis ;) Syns de seks lange ukene med renselse var mer enn nok for en stund. Men det murrer en del for tiden, så ser ikke bort fra at den kommer tilbake om ikke lenge...
Fødte vi samme dag vi? 03.juni?
Jeg hadde også 6 uker med renselse, og har hatt et par uker med murringer og slimete utflod, før jeg begynte med litt spotting i dag..
 
Ingen mens enda. 2-3 uker renselse. Fullammer, men mini sover fra 21-07 så ammer ikke om natten. Han er straks 9uker
 
Nope. Baby er 9 uker og ingen tante rød enda. Kommer vel snart, begynte på Cerazette for ei uke siden.. Fullammer. Ammet også med førstemann og mensen kom etter noen uker på pilla.. Kunne godt hatt et år uten jeg..
 
Fullammmer her og, ingen mens heller 2 mnd siden fødselen. Forventer ikke å få den igjen før ammingen trappes ned. Med amming hver 2-3 time på natten blir det ingen mens med det første kan jeg tenke meg.
 
Back
Topp