B2 - PP10 - CD16 - EL! - 4. runde med letrozol
Etter positiv EL-test på søndag og eggløsningssmerter i går kveld/natt er jeg nå i DPO-land igjen

eller, jeg teller 1 dpo fra i morgen onsdag tror jeg. Denne gangen var det tydelige smerter på venstre side, er ikke så ofte jeg kjenner så tydelig forskjell mellom sidene. Så vil tro det var på venstre side det ble sluppet et egg
Dette er 4. runde med letrozol. Tidligere har jeg ikke merket så mye bivirkninger, men nå har jeg merket et par ting. Vanligvis har jeg mensen i en uke, der de siste 2-3 dagene kun er spotting. Men de prøveperiodene jeg har tatt letrozol spotter jeg flere dager. Denne gangen spottet jeg 5-6 dager, sånn at TR varte totalt i 10 dager. Denne gangen var også EL et par dager senere enn vanlig. EL-testen ble ikke positiv før CD14 da jeg ofte har pleid å ha EL. Merket det også på EL-slimet som kom senere enn vanlig. Iblant begynner det allerede på CD8 - 10, men nå så jeg ikke noe før CD12. Veldig greit at kroppen gir så tydelige signaler på hva som skjer. Håper lengre "modningstid" på egget kan være positivt

Tenk så fantastisk det hadde vært å få en positiv graviditetstest i starten av desember

og en liten augustbaby!