Denne gangen fikk jeg peak på eggløsningstest allerede CD 11 om morgenen (i dag) og det kjennes ut som jeg har eggløsning akkurat nå! Hvordan ligger du an med din eggløsning?
Da er du allerede godt inn i DPO-land nå, spennende!
Jeg fikk positiv EL-test på CD 13 (lørdag), og hadde ganske tydelige EL-smerter i går på CD 14. Vi startet gårsdagen med aksjelegging, så forhåpentligvis lå det noen svømmere klare for å møte et letrozol-super-egg
1 DPO i dag, føles leenge til IKM..

Du er vel i gang med eggløsningstestingen nå kanskje?

.. men så har jeg lest at ganske mange her inne også får det selv om de har eggløsning av seg selv, så jeg tror det er vanlig praksis
men har så lyst å benytte hver sjanse jeg har liksom.
Veldig forståelig at du har lyst til å benytte hver sjanse! Det hadde jeg hatt også. Jeg var hos gynekolog for utredning pga vi hadde prøvd ett år uten klaff. Han foreslo da at jeg kan prøve letrozol og ordnet resept med en gang. Jeg skal prøve det tre runder (enkel dose), og om det ikke klaffer skal jeg (og mannen) tilbake for å søke IVF. Dette er første prøveperiode med letrozol. Kan nevne at jeg fikk det etter gynekologisk undersøkelse der alt så fint ut, men før blodprøver var tatt 
Huff, det må være vondt..

Tenkte det kunne være nyttig å ramse opp alle symptomer jeg har hatt som har gitt meg litt håp om at jeg kanskje var gravid når jeg ikke har vært det, som jeg kan se tilbake på ved senere prøving.