Mens man venter..

fe0a5f348fc1aae91d75f1d34ea9d102.jpg

Ser ut som stengelen har blitt angrepet av noe? Den døde i allefall... da har jeg igjen eeen... så:
ab7671cfed3e5c544fe69bbd5b2a9168.jpg

Kjøpte ny, anna type [emoji14]

Kjøpte like så greit andre greier og:
25e901a0efa769e1018f19df3aaf19e2.jpg

Hvordan går det? :D

Her ble hvitløken pælmet i dag. Råtnet visst den [emoji14] haha
Også har lille sitronspira mi dødd :( så i dag stakk jeg en ny i jorda, så får vi se.

Agurkene og Mangotreet mitt vokser seg til da :D men venter fortsatt på avokadoen [emoji14]

0a5fe1ad29bd8e56db6f43e4f5fa4f98.jpg

0bc59e58d24c10a95ad057fdf54798d2.jpg

Hvordan går det? :D

Her ble hvitløken pælmet i dag. Råtnet visst den [emoji14] haha
Også har lille sitronspira mi dødd :( så i dag stakk jeg en ny i jorda, så får vi se.

Agurkene og Mangotreet mitt vokser seg til da :D men venter fortsatt på avokadoen [emoji14]

0a5fe1ad29bd8e56db6f43e4f5fa4f98.jpg

0bc59e58d24c10a95ad057fdf54798d2.jpg
Niice :) mangoen var jo veldig fin da :) hvordan sådde du den?

Agurken har ikke titta opp her enda. Men nå er tomaten fått plass i hylla igjen ettersom det er så varmt ute :)
Og gressløken trives visst best ute ser det ut som :)

Chilien trenger sol snart... redd det ikke blir noe om den bare står inne..

Niice :) mangoen var jo veldig fin da :) hvordan sådde du den?

Agurken har ikke titta opp her enda. Men nå er tomaten fått plass i hylla igjen ettersom det er så varmt ute :)
Og gressløken trives visst best ute ser det ut som :)

Chilien trenger sol snart... redd det ikke blir noe om den bare står inne..
13. April ble den satt i jorda, så den har vokst fort syns jeg.

Chillien min er litt treig for tida, og skulle nok gjerne hatt litt sol snart den og. Er jo bare grått og trist om dagen :o

Jaa. Kjipt ute. :( bøtter ned, og er klamt og bare ekkelt vær..
Hvor store er tomatene dine? Jeg satt ned noen frø for en ukes tid siden som har spiret allerede, men de bør kanskje få stå inne litt lengre? :)

Hvor store er tomatene dine? Jeg satt ned noen frø for en ukes tid siden som har spiret allerede, men de bør kanskje få stå inne litt lengre? :)
Leste at de skulle stå varmt og lunt, spiller ingen rolle med lys før de første spirene har kommet :)

Skal ta bilde av de når jeg kommer hjem :) sola titta brått frem så bare heiv alt i drivhushylla før vi dro på butikken [emoji14]

Lot de stå ute litt i går, men tror det ble litt for varmt for tomatene :o en ser grei ut da. Men tror de skal få stå inne til de er litt større [emoji14]

Agurkene går supert (selv om jeg måtte knipe av et par som ikke hadde det helt bra [emoji14] ), og i dag har vi høstet inn den første :D

Var vel ca 28/29 cm lang :)
73773cf9da21a9d20a5350b25e8ebb1e.jpg

Lot de stå ute litt i går, men tror det ble litt for varmt for tomatene :o en ser grei ut da. Men tror de skal få stå inne til de er litt større [emoji14]

Agurkene går supert (selv om jeg måtte knipe av et par som ikke hadde det helt bra [emoji14] ), og i dag har vi høstet inn den første :D

Var vel ca 28/29 cm lang :)
73773cf9da21a9d20a5350b25e8ebb1e.jpg
Ja se der! Hvor lang tid tok det fra du så antydning til den kunne høstes? Ganske raskt?

Ja se der! Hvor lang tid tok det fra du så antydning til den kunne høstes? Ganske raskt?
Har vel tenkt på det en ukes tid [emoji14] hehe
Men den har vel vokst en halv cm om dagen i det siste kanskje :o

Chilien brant nesten opp i dag. Matmor dro på shopping, så var ikke planen å være borte i 3 timer, så i solsteka, i er lukket drivhus tok de kvelden.. stilken lever da, så det er håp :)

Chilien brant nesten opp i dag. Matmor dro på shopping, så var ikke planen å være borte i 3 timer, så i solsteka, i er lukket drivhus tok de kvelden.. stilken lever da, så det er håp :)
Håper den kommer seg :D

Back
Topp