De kan vel alltids flyttes igjen, kan de ikke?Har kjøpt potter i dag for å plante om, men de jeg kjøpte mtp Hortensiaen var litt små syns jeg...bør jeg kjøpe større, eller kan jeg plante de rett i pyntepotta tro?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De kan vel alltids flyttes igjen, kan de ikke?Har kjøpt potter i dag for å plante om, men de jeg kjøpte mtp Hortensiaen var litt små syns jeg...bør jeg kjøpe større, eller kan jeg plante de rett i pyntepotta tro?![]()
Mine har stått i solfyllt vindu sammen med agurkene mine. Masse solJeg og. . Mine er jo super små. ...... =/ de trenger sol og varme.. nå må det bli varmt igjen så de kan få stå å sole seg I drivhuset !
Det kan de nokDe kan vel alltids flyttes igjen, kan de ikke?![]()
NiiceHvordan går det?
Her ble hvitløken pælmet i dag. Råtnet visst den [emoji14] haha
Også har lille sitronspira mi døddså i dag stakk jeg en ny i jorda, så får vi se.
Agurkene og Mangotreet mitt vokser seg til damen venter fortsatt på avokadoen [emoji14]
![]()
![]()
13. April ble den satt i jorda, så den har vokst fort syns jeg.Niicemangoen var jo veldig fin da
hvordan sådde du den?
Agurken har ikke titta opp her enda. Men nå er tomaten fått plass i hylla igjen ettersom det er så varmt ute
Og gressløken trives visst best ute ser det ut som
Chilien trenger sol snart... redd det ikke blir noe om den bare står inne..
Jaa. Kjipt ute.13. April ble den satt i jorda, så den har vokst fort syns jeg.
Chillien min er litt treig for tida, og skulle nok gjerne hatt litt sol snart den og. Er jo bare grått og trist om dagen![]()
Hvor store er tomatene dine? Jeg satt ned noen frø for en ukes tid siden som har spiret allerede, men de bør kanskje få stå inne litt lengre?Jaa. Kjipt ute.bøtter ned, og er klamt og bare ekkelt vær..
Leste at de skulle stå varmt og lunt, spiller ingen rolle med lys før de første spirene har kommetHvor store er tomatene dine? Jeg satt ned noen frø for en ukes tid siden som har spiret allerede, men de bør kanskje få stå inne litt lengre?![]()
Ja se der! Hvor lang tid tok det fra du så antydning til den kunne høstes? Ganske raskt?Lot de stå ute litt i går, men tror det ble litt for varmt for tomateneen ser grei ut da. Men tror de skal få stå inne til de er litt større [emoji14]
Agurkene går supert (selv om jeg måtte knipe av et par som ikke hadde det helt bra [emoji14] ), og i dag har vi høstet inn den første
Var vel ca 28/29 cm lang
![]()
Har vel tenkt på det en ukes tid [emoji14] heheJa se der! Hvor lang tid tok det fra du så antydning til den kunne høstes? Ganske raskt?
Håper den kommer segChilien brant nesten opp i dag. Matmor dro på shopping, så var ikke planen å være borte i 3 timer, så i solsteka, i er lukket drivhus tok de kvelden.. stilken lever da, så det er håp![]()
MoroENDELIG!! Satte den i vann i påsken
![]()
Så gøyMoroher skjer det lite med avokadoen min [emoji14]
Men har høstet et par agurker til da, og har toppet begge chiliplantene![]()