Mens man venter..

Ønsk korianderen velkommen
fb3ce6d88dcd3bd3c5622ff1e3406e56.jpg

Og dillen
3ff583f942be67b1d0f6dde3821fe574.jpg

Og all gressløken
5c5c011118044413c5ba4eeb2e5d41d0.jpg

Får kjøpe potter til basilikumen i morgen for de vokser fort :)

Det kom jo et lass med snø i går og i natt, så ordne litt der kjøkkenhagen skal bli utgår idag :(
Ellers skulle jeg også få et par passekasser til av pappa, så får to urtebokser i hagen :)

Dette var skikkelig gøy det [emoji14]
Så morro :D
Skulle gjerne ha sådd litt mer her, men har så dårlig plass inne :(

Begynner å komme seg i hagen nå da, men det er fortsatt litt frost på natta innimellom, så må nok vente litt med å så noe ute her og.

Kjempe gøy med det som spirer, og veldig greit å ha noe og gjøre mens man venter på spiring i magen :D syns tida går så tregt, og neste syklus går sikkert enda tregere siden vi skal hoppe over den og [emoji14]
Litt usikker på om det blir all in etter det. Syns evnt termin blir litt nærme februar, så mulig vi venter til vi er over på april da.

Så morro :D
Skulle gjerne ha sådd litt mer her, men har så dårlig plass inne :(

Begynner å komme seg i hagen nå da, men det er fortsatt litt frost på natta innimellom, så må nok vente litt med å så noe ute her og.

Kjempe gøy med det som spirer, og veldig greit å ha noe og gjøre mens man venter på spiring i magen :D syns tida går så tregt, og neste syklus går sikkert enda tregere siden vi skal hoppe over den og [emoji14]
Litt usikker på om det blir all in etter det. Syns evnt termin blir litt nærme februar, så mulig vi venter til vi er over på april da.
Tålmodig da :O
Jeg trenger bare å fordrive tiden før el og dpo-dagene [emoji14]
Men merker dette hjelper altså :)
Nå blir det ny pp også, og merker at nå når vi går inn i den 7 pp merker jeg at en hobby som sluker tid er midt i blinken [emoji14]

Tålmodig da :O
Jeg trenger bare å fordrive tiden før el og dpo-dagene [emoji14]
Men merker dette hjelper altså :)
Nå blir det ny pp også, og merker at nå når vi går inn i den 7 pp merker jeg at en hobby som sluker tid er midt i blinken [emoji14]

Er vel mer redsel enn tålmodighet som gjør at vi venter egentlig.
Krysser fingrene for at det klaffer snart for dere ♡

Er vel mer redsel enn tålmodighet som gjør at vi venter egentlig.
Krysser fingrene for at det klaffer snart for dere ♡
Skjønner =/ heldigvis er det en travel hagetid med planting og stell fremover da :)
Fint å ha noe å invistere energien sin i mens man venter :)

Skjønner =/ heldigvis er det en travel hagetid med planting og stell fremover da :)
Fint å ha noe å invistere energien sin i mens man venter :)
Har masse å gjøre i hagen, så skal nok få tida til å gå :)samboer og svigerfar har fått gjort masse i påska, så nå er det egentlig bare finpussing igjen. Men det tar tid det og.

Hvilke planer har du der da?:)
Skal så gress, plante hekk (om vi får bekreftet at staten ikke kutter dem ned [emoji14] ) legge dekkbark i et par skråninger også ordne til grønnsakshage :)

Og legge singel foran inngangspartiet:)

Skal så gress, plante hekk (om vi får bekreftet at staten ikke kutter dem ned [emoji14] ) legge dekkbark i et par skråninger også ordne til grønnsakshage :)

Og legge singel foran inngangspartiet:)
Høres ut som du har mange hyggelige dager ute i hagen fremover da :)

Høres ut som du har mange hyggelige dager ute i hagen fremover da :)
Får en del å pusle med ja :) greit det med alt annet som skjer her.
Må finne ut om vi faktisk kan plante hekken da :o haha

Blir den stående for nære veien? Eller er naboen sjalu ? [emoji28]
Mulig for nære veien. Må ringe vegvesenet for å høre. De har nemlig kuttet de buskene som står der fra før (ser ut som kratt da, men allikevel [emoji14] )
Litt kjedelig å plante noe som de kapper vekk. Kjapp måling så mener jeg det ikke skal være noe problem, men må måle litt mer ordentlig før jeg ringer tror jeg. Naboene syns nok bare det er fint om vi gjør noe ;) hehe

Det begynner å skje noe i sprekken min [emoji23]

ebeb5376c8ed97ddd5e72c34ad540fbf.jpg

Mulig for nære veien. Må ringe vegvesenet for å høre. De har nemlig kuttet de buskene som står der fra før (ser ut som kratt da, men allikevel [emoji14] )
Litt kjedelig å plante noe som de kapper vekk. Kjapp måling så mener jeg det ikke skal være noe problem, men må måle litt mer ordentlig før jeg ringer tror jeg. Naboene syns nok bare det er fint om vi gjør noe ;) hehe
Ja men det er bra, vil tro en stelt hekk ikke burde være noe problem :)

20c370d6c6b3bbb01f8240339d248311.jpg

Her driver agurken å titter frem [emoji14]

Ja men det er bra, vil tro en stelt hekk ikke burde være noe problem :)

20c370d6c6b3bbb01f8240339d248311.jpg

Her driver agurken å titter frem [emoji14]
Da kan du nok nesten se dem vokse og :D
Mine begynner å bli store.

b5d1ce32627778108cd2851abba4ac14.jpg

Back
Topp