Jeg skal nå holde meg melkefri da jeg tror lillegutt reagerer på melk. Jeg trenger tips på melkefrie middager, pålegg, osv og tenkte hvis det er flere som er "melkefrie" så kan vi dele tips her inne Jeg er så fantasiløs for øyeblikket med lite søvn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dei fleste vanlige brød eg og melkefri. Det er mye ferdig laga som er melkefritt for vann er billigere en melk han ein kompis med 2 gutter med melke allergi og laktose intoleranse. Var livredd for og gi dei mat men det tåler nesten alt og vis du lager mat selv er det bare og bytte til rismelkHar forresten funnet ut at "polarbrød havre" er melkefri begynte å bli lei bare knekkebrød
Dei fleste vanlige brød eg og melkefri. Det er mye ferdig laga som er melkefritt for vann er billigere en melk han ein kompis med 2 gutter med melke allergi og laktose intoleranse. Var livredd for og gi dei mat men det tåler nesten alt og vis du lager mat selv er det bare og bytte til rismelk
Kan lite eg og men begynne og få litt kontroll siden guttene er her ofte på besøkÅja haha der ser du hva jeg kan om dette
Www.utenmelk.no er gull!
Var melkefri under forrige ammeperiode og så fram til snuppa var 2 år. Hun har heldigvis vokst allergien av seg nå.
Men grunnleggende tips:
- Havremelk tilsatt kalsium er perfekt til baking, vafler, pannekaker og boller, og melkefri Melange.
-Soft flora har en blå pakning med melkefri margarin.
-soyamelk egner seg godt i matretter, men husk å kjøpe usøtet.
-Alpro har en soya kremfløte som man kan lage krem til kaker av, og man kan lage iskrem/iskake av den. Den er kjempegod
-Alpro har også soya matfløte, perfekt i supper og sauser.
-alle kjøpebrød er som regel melkefri.
-Gilde Go og mager sine produkter er melkefrie.
Jeg syns det er kjempe vanskelig. men nå begynner jeg å tro det kanskje ikke er melk allikevel når han er like ille igjen.
3 uker ca. Har nesten bare spist melkefritt brød med skinke/melkefri salami. Syns middager er verst. Gikk vel ca 1,5 uke så følte jeg at vi merket endringer. Hadde 3 gode dager. Men nå hyler han mer enn noen gang så nå skjønner jeg ingenting.
Drikker verken kaffe eller brus skjønner ikke hva det er.Huff da! Kan det vare noe annet du har drukket eller spist kanskje? Kaffe, brus eller noe? Håper det gir seg! Er ikke lett å bli klok på hva det er de små blirnplaget av :/
Drikker verken kaffe eller brus skjønner ikke hva det er.
Gode tips - tommel opp!Www.utenmelk.no er gull!
Var melkefri under forrige ammeperiode og så fram til snuppa var 2 år. Hun har heldigvis vokst allergien av seg nå.
Men grunnleggende tips:
- Havremelk tilsatt kalsium er perfekt til baking, vafler, pannekaker og boller, og melkefri Melange.
-Soft flora har en blå pakning med melkefri margarin.
-soyamelk egner seg godt i matretter, men husk å kjøpe usøtet.
-Alpro har en soya kremfløte som man kan lage krem til kaker av, og man kan lage iskrem/iskake av den. Den er kjempegod
-Alpro har også soya matfløte, perfekt i supper og sauser.
-alle kjøpebrød er som regel melkefri.
-Gilde Go og mager sine produkter er melkefrie.
Ammer du?Jeg skal nå holde meg melkefri da jeg tror lillegutt reagerer på melk. Jeg trenger tips på melkefrie middager, pålegg, osv og tenkte hvis det er flere som er "melkefrie" så kan vi dele tips her inne Jeg er så fantasiløs for øyeblikket med lite søvn
Om du tror han har melkeallergi vil han jo reagere på din melk også.3 uker ca. Har nesten bare spist melkefritt brød med skinke/melkefri salami. Syns middager er verst. Gikk vel ca 1,5 uke så følte jeg at vi merket endringer. Hadde 3 gode dager. Men nå hyler han mer enn noen gang så nå skjønner jeg ingenting.