Med hjerterom og husrom ❤

Arbeidshelg har gått overraskende bra.
Kvalme- og uggenhetsfølelsen forsvant på fredag kveld, eneste symptomet jeg sitter igjen med er litt ømme pupper og litt treg mage.
Blir jo litt nervøs, men prøver samtidig å tenke at jeg ikke hadde noe særlig symptomer med S før i uke 5/6. Sist hadde jeg mye murringer og ømme pupper, men da gikk det jo som det gikk. Så prøver å tenke positivt, med går med nervene smurt tjukt utenpå.
Skal til legen i morra å be om henvisning til TUL, tenker å spørre om å få måle hCG stigning også.
Vet jo at det er vanligst å få symptomer rundt uke 6-7, men når alle jeg kjenner som er gravide ble skikkelig dårlig fra 4+0 så og si, så blir man jo litt smågal i hodet :wacky:

Men men, enn så lenge er jeg jo gravid. Og milepæl nr 2 når jeg om et par timer :joyful:
Er jo fortsatt tidlig for masse symptomer! Men at nervene og følelsene ligger lett tilgjengelig kjenner jeg veldig godt igjen :Heartred
Tul og hcg måling høres veldig lurt ut! Alt som gjør st skuldrene senkes litt er helt innafor tenker jeg :happy:
Men altså, det blir baby på oss denne gangen! Basta bom :Heartpink
 
5+0 i dag og faktisk krysse av på ikke bare 1, men 2 punkter på lista i dag.

Har funnet ut at jeg trenger en milepæl-liste.
❤️ IKM 12.11
❤️2-3 på digital (12.11)
❤️Test- og kontrollstreken like sterke (16.11)

❤️5+0 (19.11)
❤️3+ på digital (19.11)

⭐ Se liv på TUL uke 6-7
⭐Se liv på TUL uke 9-10
⭐12+0 risiko for SA/MA avtar (07.01)
⭐ 2. Trimester (16.01)
⭐ Kjenne liv
⭐ OUL

Har vært hos legen i dag og fått henvisning til TUL uten problemer. Fikk også måle hCG og skal inn å ta ny hCG på onsdag. Håper virkelig at jeg får TUL i tidsrommet 6/7-uker. Kommer ikke til å klare å vente til uke 10/12 før første, da blir det i så fall privat.
Ellers er det fortsatt ikke noe nytt på symptomfronten, annet enn ømme pupper.

På opppussingsfronten har det gått framover. Nå mangler vi bare å få på plass klesskap og henge opp døra, ellers er rommet til S klart for innflytting

Vis vedlegget 280969
Å, så gøy å lese at du er gravid igjen og at du krysser av punkt for punkt! Gratulerer så mye ❤
 
Er jo fortsatt tidlig for masse symptomer! Men at nervene og følelsene ligger lett tilgjengelig kjenner jeg veldig godt igjen :Heartred
Tul og hcg måling høres veldig lurt ut! Alt som gjør st skuldrene senkes litt er helt innafor tenker jeg :happy:
Men altså, det blir baby på oss denne gangen! Basta bom :Heartpink

Ja, ikke sant. Symptomene kommer nok tidsnok :)
Fikk svar på første hCG prøven i dag, tatt 5+0 og den var på 5335 :gen014 Mye mer enn jeg hadde forventet og håpet, så bare det gjør at jeg har senket skuldrene bitte litt. Så nå venter jeg i spenning på resultatet fra dagens prøve og innkalling til TUL, håper den blir før uke 8, hvis ikke blir det en privat først :hilarious:

Hvordan går det med deg? Venter fortsatt at du skal snike deg inn på juligruppa :rolleyes:
 
5+2 i dag.
Vært å tatt hCG-prøve nr 2 i dag og fått svar på den jeg tok 5+0. Den var på 5335, mye mer enn jeg hadde forventet eller håpet på. Bare det gjør at jeg har klart å senke skuldrene bittelitt. Så nå venter jeg i spenning på resultatet fra dagens prøve, den får jeg i morgen eller på fredag.
Ellers venter jeg bare på at innkalling til TUL skal dumpe ned i postkassen. Håper og krysser fingrene for at jeg får innkalling før jeg er 8+0, hvis ikke blir det nok en privat først.
Ellers er formen grei. Ømme pupper og gjesper som en gal :hilarious:
Julebord med jobben på fredag, her hjemme hos meg, så blir storrengjøring på dagen på fredag:rolleyes:
Ellers har jeg frihelger og skal være hjemme alene med jentungen hele helgen. Da skal vi bare kose oss, gjøre morsomme ting og slappe av. Blir godt :happy:
Men nå er det over og ut for meg. Sliten etter kveldsvakt, skal på kurs i morgen, og før det må jeg kjøre mannen til flyplassen kl 6 og levere vesla i barnehagen til klokka 8.
Good Night, good fight:sleep002
 
Å, så gøy å lese at du er gravid igjen og at du krysser av punkt for punkt! Gratulerer så mye ❤

Takk, krysser fingrene for at det blir terminspire denne gangen :)
Er innom fra tid til annen og titter på april for å se hvordan det går med dere. Er så koselig og utrolig at dere er kommet så langt allerede :)
Håper det går bra med deg ❤️
 
5+2 i dag.
Vært å tatt hCG-prøve nr 2 i dag og fått svar på den jeg tok 5+0. Den var på 5335, mye mer enn jeg hadde forventet eller håpet på. Bare det gjør at jeg har klart å senke skuldrene bittelitt. Så nå venter jeg i spenning på resultatet fra dagens prøve, den får jeg i morgen eller på fredag.
Ellers venter jeg bare på at innkalling til TUL skal dumpe ned i postkassen. Håper og krysser fingrene for at jeg får innkalling før jeg er 8+0, hvis ikke blir det nok en privat først.
Ellers er formen grei. Ømme pupper og gjesper som en gal :hilarious:
Julebord med jobben på fredag, her hjemme hos meg, så blir storrengjøring på dagen på fredag:rolleyes:
Ellers har jeg frihelger og skal være hjemme alene med jentungen hele helgen. Da skal vi bare kose oss, gjøre morsomme ting og slappe av. Blir godt :happy:
Men nå er det over og ut for meg. Sliten etter kveldsvakt, skal på kurs i morgen, og før det må jeg kjøre mannen til flyplassen kl 6 og levere vesla i barnehagen til klokka 8.
Good Night, good fight:sleep002
Oh så fin hCG tall!:Heartred Så bra du får tatt de prøvene, tenker det hjelper mye på å slappe av og nyte graviditeten. Spennende å følge med! :flower
 
Arbeidshelg har gått overraskende bra.
Kvalme- og uggenhetsfølelsen forsvant på fredag kveld, eneste symptomet jeg sitter igjen med er litt ømme pupper og litt treg mage.
Blir jo litt nervøs, men prøver samtidig å tenke at jeg ikke hadde noe særlig symptomer med S før i uke 5/6. Sist hadde jeg mye murringer og ømme pupper, men da gikk det jo som det gikk. Så prøver å tenke positivt, med går med nervene smurt tjukt utenpå.
Skal til legen i morra å be om henvisning til TUL, tenker å spørre om å få måle hCG stigning også.
Vet jo at det er vanligst å få symptomer rundt uke 6-7, men når alle jeg kjenner som er gravide ble skikkelig dårlig fra 4+0 så og si, så blir man jo litt smågal i hodet :wacky:

Men men, enn så lenge er jeg jo gravid. Og milepæl nr 2 når jeg om et par timer :joyful:

Jeg er 18+4 og har nesten ikke hatt symptomer. De har vært mye svakere nå enn de to gangene det gikk galt. Denne gangen har jeg vært trøtt, litt kvalm når jeg har vært sulten og bittelitt ømme pupper.
 
Ja, ikke sant. Symptomene kommer nok tidsnok :)
Fikk svar på første hCG prøven i dag, tatt 5+0 og den var på 5335 :gen014 Mye mer enn jeg hadde forventet og håpet, så bare det gjør at jeg har senket skuldrene bitte litt. Så nå venter jeg i spenning på resultatet fra dagens prøve og innkalling til TUL, håper den blir før uke 8, hvis ikke blir det en privat først :hilarious:

Hvordan går det med deg? Venter fortsatt at du skal snike deg inn på juligruppa :rolleyes:
Så bra resultat på prøvene, tenker det er en god indikasjon på at også neste prøveresultat blir som det skal være :D

Jeg sitter å funderer på når vi skal ha første tul, skal vi ta før jul er jeg fortsatt i uke 8, og siden det stoppet opp helt i starten av uke 9 vet jeg ikke om det er noe poeng i for min del å ha tul før det :rolleyes: Men uke 9 er himla lenge til :smiley-angry017

Jeg har tittet innom juligruppa, men maks uflaks så lå det en tråd om mulig SA øverst, og jeg vet ikke om jeg helt klarer å forholde meg til frafallet.. Klarer å føle på veldig mye glede, og ikke så mye uro enda, men jeg trur det blir vanskelig å opprettholde dersom jeg ser mange som opplever å miste! Jeg er litt som en struts om dagen - stikker hodet i sanda :laughing021
Tenker jeg kommer snikende når jeg føler meg litt stødigere i roen min :happy:
 
Det var kjempefine hcg resultat! Kos deg på julebord!
 
5+0 i dag og faktisk krysse av på ikke bare 1, men 2 punkter på lista i dag.

Har funnet ut at jeg trenger en milepæl-liste.
❤️ IKM 12.11
❤️2-3 på digital (12.11)
❤️Test- og kontrollstreken like sterke (16.11)

❤️5+0 (19.11)
❤️3+ på digital (19.11)

⭐ Se liv på TUL uke 6-7
⭐Se liv på TUL uke 9-10
⭐12+0 risiko for SA/MA avtar (07.01)
⭐ 2. Trimester (16.01)
⭐ Kjenne liv
⭐ OUL

Har vært hos legen i dag og fått henvisning til TUL uten problemer. Fikk også måle hCG og skal inn å ta ny hCG på onsdag. Håper virkelig at jeg får TUL i tidsrommet 6/7-uker. Kommer ikke til å klare å vente til uke 10/12 før første, da blir det i så fall privat.
Ellers er det fortsatt ikke noe nytt på symptomfronten, annet enn ømme pupper.

På opppussingsfronten har det gått framover. Nå mangler vi bare å få på plass klesskap og henge opp døra, ellers er rommet til S klart for innflytting

Vis vedlegget 280969



så fint du har gjort rommet :happy: Ja, krysser fingrene for att denne gangen så sitter det og blir der og når målet :Heartred
 
Jeg er 18+4 og har nesten ikke hatt symptomer. De har vært mye svakere nå enn de to gangene det gikk galt. Denne gangen har jeg vært trøtt, litt kvalm når jeg har vært sulten og bittelitt ømme pupper.

Godt å lese at ting går veien denne gangen.
Håper og krysser fingrene for at det er slik for meg også. Lite symptomer tidlig = baby :)

Håper alt går bra på OUL i dag ❤️
 
så fint du har gjort rommet :happy: Ja, krysser fingrene for att denne gangen så sitter det og blir der og når målet :Heartred

Takk, vi ble alle veldig fornøyde med resultatet :)
Håper det vi og, er så klare for et familiemedlem til :Heartred
 
6+0 i dag.
Hatt en rolig og avslappende helg sammen med frøkna, og så ble det et utrolig hyggelig julebord her med jobben på fredag :happy:
Har fått ladet batteriene og var klar for ny arbeidsuke, bare for å pådra meg magevirus :depressed:
Så dagen har vært tilbrakt med å ligge på sofaen, drikke og spise forsiktig og løpe fram og tilbake til toalettet :yuck: Eneste jeg er glad for er at de ikke kommer begge veier. Så da blir det automatisk sykedag i morgen også pga jeg jobber i helsevesenet og 48t regelen. Håper det gir seg fort :smiley-angelic001

Ellers fikk jeg resultatet på onsdagens hCG-prøve før helgen. Mandagens var på 5335 og onsdagens var på 8557. En doblingstid på 70 timer, så innenfor normalen, så det er bra.
Innkalling til TUL dumpet også ned i postkassen før helgen, syns det gikk utrolig fort (ble henvist på mandagen). Har fått time 17.desember og vil da være 9+0. Er veldig som har fått såpass tidlig, samtidig som at det ikke er tidlig nok for meg :sorry:
Kjenner så behovet for å være sikker på at det er noe der denne gangen, og med tanke på at man ofte kan se hjerteslag ca 6+4, kjenner jeg at det blir ekstra lenge å vente til 9+0. Så det blir nok en før det. Skal få mannen til å spørre kollegaen sin (ei som er gyn pæ sykehuset, forøvrig samme som påviste BO hos meg) om hun kan gjøre en TUL på meg innen torsdag neste uke. Hun sa, da hun hjalp oss i september, at vi bare måtte komme å snakke med henne neste gang jeg ble gravid, dersom vi trengte å få roet nervene, så håper hun sier ja. Hvis ikke blir det privat.
Ellers er det fortsatt lite å melde om på symptomfronten. Bare litt ømme pupper. Er fortsatt tidlig, og er jo ikke sikkert jeg får så mye symptomer tidlig denne gangen heller. Men Lillemor fikk jeg heller mer og mer fra uke 17/18, så har vel nok å se fram til :bag::hilarious:

I dag kommer mannen hjem fra langhelg med gutta. Blir utrolig godt å få han hjem igjen :love017 Lillemor har spurt etter han i hele helga, så tror hun blir hoppende glad når vi skal hente han på flyplassen senere. Vi gleder oss :love7
 
Back
Topp