Med hjerterom og husrom ❤

4+2 i dag og enn så lenge er det stigning på testene og tempen holder seg stabil.
Vis vedlegget 280608

Jada, jeg temper fortsatt :oops:
Sist det gikk galt spurte legen meg om jeg hadde fortsatt og tempe utover graviditeten, hun mente det kunne indikere når det hadde gått galt. Jeg hadde sluttet allerede ved positiv test 9dpo. Denne gangen kommer jeg nok til å tempe til 5+0 eller 6+0.

Ellers er det ikke så mye å melde på symptomfronten.
Litt treg i magen.
Er i utgangspunktet utsatt for å bli bilsyke, men da bare når andre kjører, og de da kjører fort med bråe svinger. Ble i dag bilsyk av at jeg selv kjørte bilen, så har vært småkvalm og uggen hele kvelden :depressed:

Men klager ikke, er glad for at jeg får av symptomer, om det betyr at jeg kan får en frisk liten spire :D:love7
Så godt at det går veien :Heartred Jeg har forøvrig 110% trua på frøet deres denne gangen! Blir med heeeele veien til fødestua :D
Jeg trur ikke jeg orker å tempe videre, de siste dagene har jeg nesten våknet med 150 i puls i ren spenning for å ta tempen :laughing021 Orker seriøst ikle det i to-tre uker til :excited001 Er så dramatisk start på dagen!
 
Så godt at det går veien :Heartred Jeg har forøvrig 110% trua på frøet deres denne gangen! Blir med heeeele veien til fødestua :D
Jeg trur ikke jeg orker å tempe videre, de siste dagene har jeg nesten våknet med 150 i puls i ren spenning for å ta tempen :laughing021 Orker seriøst ikle det i to-tre uker til :excited001 Er så dramatisk start på dagen!

Denne gangen går det veien for oss begge ❤️
Enn så lenge er det veldig likt som med frøkna. Treg i magen, huden i ansiktet har mindre kviser, litt øme bryst og litt ligamentsmerter. Til og med fått vanncyste i munnen, slik som jeg gjorde med vesla :eek:
Eneste som er nytt så langt er at jeg har vært småkvalm i går og i nesten hele dag. Roer seg for en periode etter at jeg har spist. Blir spennende å se hvordan det blir i ukene fremover.

Har du noen symptomer enda? :)
Kan godt forstå at du ikke orker å tempe videre.
Er jo egentlig litt mas når man har fått positiv test. Hang meg bare så opp i det gynekologen sa sist :rolleyes:
 
4+4 i dag og teststreken er nå like sterk som kontrollstreken.

20181116_084009~2.jpg


Sitter og lurer på når jeg skal prøve meg på den digitale for å se om jeg får 3+. Tenkte først 5+0, men redd for at det blir for tidlig. Har bare 1 igjen. Om jeg klarer, så får jeg prøve å vente til 5+1 eller 5+2.

Ellers kan jeg melde om litt kvalme. Er faktisk ikke morgenkvalme, men blir kvalm og uggen utover formiddagen. Er så rar en opplevelse, siden jeg ikke har hatt noen kvalme de andre gangene. Men om det betyr at alt er bra og går for seg slik det skal, så tar jeg det i mot med åpne armer :)

Har arbeidshelg, med kveldsvakt i dag og i morgen, og dag på søndag. Veldig spent på hvordan det kommer til å gå. Krysser fingrene for det beste :)
 
4+4 i dag og teststreken er nå like sterk som kontrollstreken.

Vis vedlegget 280732

Sitter og lurer på når jeg skal prøve meg på den digitale for å se om jeg får 3+. Tenkte først 5+0, men redd for at det blir for tidlig. Har bare 1 igjen. Om jeg klarer, så får jeg prøve å vente til 5+1 eller 5+2.

Ellers kan jeg melde om litt kvalme. Er faktisk ikke morgenkvalme, men blir kvalm og uggen utover formiddagen. Er så rar en opplevelse, siden jeg ikke har hatt noen kvalme de andre gangene. Men om det betyr at alt er bra og går for seg slik det skal, så tar jeg det i mot med åpne armer :)

Har arbeidshelg, med kveldsvakt i dag og i morgen, og dag på søndag. Veldig spent på hvordan det kommer til å gå. Krysser fingrene for det beste :)

Så fin test! :) Jobbhelg her også. Håper du får en fin jobbhelg og at kvalmen ikke blir for plagsom :)
 
4+4 i dag og teststreken er nå like sterk som kontrollstreken.

Vis vedlegget 280732

Sitter og lurer på når jeg skal prøve meg på den digitale for å se om jeg får 3+. Tenkte først 5+0, men redd for at det blir for tidlig. Har bare 1 igjen. Om jeg klarer, så får jeg prøve å vente til 5+1 eller 5+2.

Ellers kan jeg melde om litt kvalme. Er faktisk ikke morgenkvalme, men blir kvalm og uggen utover formiddagen. Er så rar en opplevelse, siden jeg ikke har hatt noen kvalme de andre gangene. Men om det betyr at alt er bra og går for seg slik det skal, så tar jeg det i mot med åpne armer :)

Har arbeidshelg, med kveldsvakt i dag og i morgen, og dag på søndag. Veldig spent på hvordan det kommer til å gå. Krysser fingrene for det beste :)
Flott strek! Håper kvalmen ikke blir for ille :happy: og god helg!
 
4+4 i dag og teststreken er nå like sterk som kontrollstreken.

Vis vedlegget 280732

Sitter og lurer på når jeg skal prøve meg på den digitale for å se om jeg får 3+. Tenkte først 5+0, men redd for at det blir for tidlig. Har bare 1 igjen. Om jeg klarer, så får jeg prøve å vente til 5+1 eller 5+2.

Ellers kan jeg melde om litt kvalme. Er faktisk ikke morgenkvalme, men blir kvalm og uggen utover formiddagen. Er så rar en opplevelse, siden jeg ikke har hatt noen kvalme de andre gangene. Men om det betyr at alt er bra og går for seg slik det skal, så tar jeg det i mot med åpne armer :)

Har arbeidshelg, med kveldsvakt i dag og i morgen, og dag på søndag. Veldig spent på hvordan det kommer til å gå. Krysser fingrene for det beste :)
Så gøy å se skikkelig sterke og fine streker! Har jo blitt så vant til å tyde supersvake tidligstreker:hilarious: Ha en fin helg!
 
Denne gangen går det veien for oss begge ❤️
Enn så lenge er det veldig likt som med frøkna. Treg i magen, huden i ansiktet har mindre kviser, litt øme bryst og litt ligamentsmerter. Til og med fått vanncyste i munnen, slik som jeg gjorde med vesla :eek:
Eneste som er nytt så langt er at jeg har vært småkvalm i går og i nesten hele dag. Roer seg for en periode etter at jeg har spist. Blir spennende å se hvordan det blir i ukene fremover.

Har du noen symptomer enda? :)
Kan godt forstå at du ikke orker å tempe videre.
Er jo egentlig litt mas når man har fått positiv test. Hang meg bare så opp i det gynekologen sa sist :rolleyes:
Enig!! :Heartred
Her har trøttheten kommet snikende, og hatt et par kvalmeepisoder når jeg har vært sliten/trøtt i helga :happy: Men jeg tar det, hvertfall foreløpig, med et stort smil :joyful: Var ikke kvalm med førstemann, men hadde litt mer når jeg var sliten/trøtt forrige runde, så vi får se :rolleyes:

Hvordan har arbeidshelga vært? :happy:
 
4+4 i dag og teststreken er nå like sterk som kontrollstreken.

Vis vedlegget 280732

Sitter og lurer på når jeg skal prøve meg på den digitale for å se om jeg får 3+. Tenkte først 5+0, men redd for at det blir for tidlig. Har bare 1 igjen. Om jeg klarer, så får jeg prøve å vente til 5+1 eller 5+2.

Ellers kan jeg melde om litt kvalme. Er faktisk ikke morgenkvalme, men blir kvalm og uggen utover formiddagen. Er så rar en opplevelse, siden jeg ikke har hatt noen kvalme de andre gangene. Men om det betyr at alt er bra og går for seg slik det skal, så tar jeg det i mot med åpne armer :)

Har arbeidshelg, med kveldsvakt i dag og i morgen, og dag på søndag. Veldig spent på hvordan det kommer til å gå. Krysser fingrene for det beste :)

Jeg har ikke vært inne her på lenge... GRATULERER SÅ MYE!! :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
 
Enig!! :Heartred
Her har trøttheten kommet snikende, og hatt et par kvalmeepisoder når jeg har vært sliten/trøtt i helga :happy: Men jeg tar det, hvertfall foreløpig, med et stort smil :joyful: Var ikke kvalm med førstemann, men hadde litt mer når jeg var sliten/trøtt forrige runde, så vi får se :rolleyes:

Hvordan har arbeidshelga vært? :happy:

Arbeidshelg har gått overraskende bra.
Kvalme- og uggenhetsfølelsen forsvant på fredag kveld, eneste symptomet jeg sitter igjen med er litt ømme pupper og litt treg mage.
Blir jo litt nervøs, men prøver samtidig å tenke at jeg ikke hadde noe særlig symptomer med S før i uke 5/6. Sist hadde jeg mye murringer og ømme pupper, men da gikk det jo som det gikk. Så prøver å tenke positivt, med går med nervene smurt tjukt utenpå.
Skal til legen i morra å be om henvisning til TUL, tenker å spørre om å få måle hCG stigning også.
Vet jo at det er vanligst å få symptomer rundt uke 6-7, men når alle jeg kjenner som er gravide ble skikkelig dårlig fra 4+0 så og si, så blir man jo litt smågal i hodet :wacky:

Men men, enn så lenge er jeg jo gravid. Og milepæl nr 2 når jeg om et par timer :joyful:
 
Har funnet ut at jeg trenger en milepæl-liste.
❤️ IKM 12.11
❤️2-3 på digital (12.11)
❤️Test- og kontrollstreken like sterke (16.11)

⭐5+0
⭐3+ på digital
⭐ Se liv på TUL uke 6-7
⭐Se liv på TUL uke 9-10
⭐12+0 risiko for SA/MA avtar (07.01)
⭐ 2. Trimester (16.01)
⭐ Kjenne liv
⭐ OUL
 
Last edited:
Jag hade ikke ETT eneste symptom förrän närmre uke 7 denna gangen! Mer än tröttheten... Den var där när jag tänker efter. Kom litt kvalme och ömma pupper efter det! Inget snakk om saken, du har terminspire i magen, BASTA! :Heartred
 
5+0 i dag og faktisk krysse av på ikke bare 1, men 2 punkter på lista i dag.

Har funnet ut at jeg trenger en milepæl-liste.
❤️ IKM 12.11
❤️2-3 på digital (12.11)
❤️Test- og kontrollstreken like sterke (16.11)

❤️5+0 (19.11)
❤️3+ på digital (19.11)

⭐ Se liv på TUL uke 6-7
⭐Se liv på TUL uke 9-10
⭐12+0 risiko for SA/MA avtar (07.01)
⭐ 2. Trimester (16.01)
⭐ Kjenne liv
⭐ OUL

Har vært hos legen i dag og fått henvisning til TUL uten problemer. Fikk også måle hCG og skal inn å ta ny hCG på onsdag. Håper virkelig at jeg får TUL i tidsrommet 6/7-uker. Kommer ikke til å klare å vente til uke 10/12 før første, da blir det i så fall privat.
Ellers er det fortsatt ikke noe nytt på symptomfronten, annet enn ømme pupper.

På opppussingsfronten har det gått framover. Nå mangler vi bare å få på plass klesskap og henge opp døra, ellers er rommet til S klart for innflytting

Snapchat-353710225.jpg
 
Last edited:
5+0 i dag og faktisk krysse av på ikke bare 1, men 2 punkter på lista i dag.

Har funnet ut at jeg trenger en milepæl-liste.
❤️ IKM 12.11
❤️2-3 på digital (12.11)
❤️Test- og kontrollstreken like sterke (16.11)

❤️5+0 (19.11)
❤️3+ på digital (19.11)

⭐ Se liv på TUL uke 6-7
⭐Se liv på TUL uke 9-10
⭐12+0 risiko for SA/MA avtar (07.01)
⭐ 2. Trimester (16.01)
⭐ Kjenne liv
⭐ OUL

Har vært hos legen i dag og fått henvisning til TUL uten problemer. Fikk også måle hCG og skal inn å ta ny hCG på onsdag. Håper virkelig at jeg får TUL i tidsrommet 6/7-uker. Kommer ikke til å klare å vente til uke 10/12 før første, da blir det i så fall privat.
Ellers er det fortsatt ikke noe nytt på symptomfronten, annet enn ømme pupper.

På opppussingsfronten har det gått framover. Nå mangler vi bare å få på plass klesskap og henge opp døra, ellers er rommet til S klart for innflytting

Vis vedlegget 280969

da krysser vi fingrene for tul om ikke lenge! Gratulerer med 5+0 och 3+ på digital! Da må ju ting gå rette veien!

Moro med oppussing när det blir så fint! :Heartred
 
da krysser vi fingrene for tul om ikke lenge! Gratulerer med 5+0 och 3+ på digital! Da må ju ting gå rette veien!

Moro med oppussing när det blir så fint! :Heartred

Takk ❤️
Ja, det gjør vi. Håper at det dumpet et brev ned i kassa i slutten av uka, eller begynnelsen av neste :smiley-angelic001

Er veldig gøy når resultatet blir så bra :happy:
Nå gleder jeg meg til vi skal begynne med soverommet vårt etter jul/nyttår :joyful:

Håper det går bra med deg og at formen er fin ❤️
 
Har funnet ut at jeg trenger en milepæl-liste.
❤️ IKM 12.11
❤️2-3 på digital (12.11)
❤️Test- og kontrollstreken like sterke (16.11)

⭐5+0
⭐3+ på digital
⭐ Se liv på TUL uke 6-7
⭐Se liv på TUL uke 9-10
⭐12+0 risiko for SA/MA avtar (07.01)
⭐ 2. Trimester (16.01)
⭐ Kjenne liv
⭐ OUL
Det var en gøy liste! Gratulerer så mye med å komme over IKM og ha litt symptomer, det liker vi! Eller ? :p
 
Back
Topp