Med hjerterom og husrom ❤

Så fine streker :D:hug007 Hurra :happy093Dette fortjente du :Heartpink

Takk, håper den sitter denne gangen :)❤️
Er livredd for å håpe, samtidig som jeg har en litt bedre magefølelsen denne gangen. Og så får jeg bare vente å se. Hva som skjer nå har jeg jo dessverre ingen kontroll over, nå er jeg bare "along for the ride" :p:rolleyes:
 
Takk, håper den sitter denne gangen :)❤️
Er livredd for å håpe, samtidig som jeg har en litt bedre magefølelsen denne gangen. Og så får jeg bare vente å se. Hva som skjer nå har jeg jo dessverre ingen kontroll over, nå er jeg bare "along for the ride" :p:rolleyes:

Skjønner det :Heartpink Det er ikke bare å få to streker og så slippe alle bekymringer! Jeg håper for deg! Virker som denne spiren sitter sterkere enn forrige gang :cheers
 
väldigt fin test 12 dpo jämfört med i somras! Nå blire baby!!! Men mitt tips är å slute tempe alltså! gjorde det för jag fick förste man och gick i kjelleren hver gang tempen gick ned minste lilla. Tror det är lurt å hålla sig till test-kontroll. Ingen vits å skapa sig noe å bekymre sig for når man har mer än nok! :Heartred
 
Tok en runde på sopelimet rundt huset i går og strødde om meg med regnbuer, så nå må det bare gå :D
Gleder meg til å gi han gaven på søndag. Tror jeg ender med å kjøpe en body denne gangen også, slik som jeg gjorde med frøkna, i tillegg til en positiv digital test :)

Hvordan går det med deg? Gleder meg sånn til du skal begynne å teste. Krysser alt jeg har for at du får bli med meg inn på juligruppa ❤️
Åh! Det blir så koselig å være dere i morgen :love7
Her bys mannen på vanvittige humørsvingninger og periodevis tårer :laughing021 Gull!

Ingenting jeg heller vil enn å følge deg inn i juligruppa!! Nærmer seg hvertfall testdato :D Det er alltids gøy!
 
Åh! Det blir så koselig å være dere i morgen :love7
Her bys mannen på vanvittige humørsvingninger og periodevis tårer :laughing021 Gull!

Ingenting jeg heller vil enn å følge deg inn i juligruppa!! Nærmer seg hvertfall testdato :D Det er alltids gøy!

Ja, jeg håper nå det :) Kjenner jeg veksler veldig mellom glede og troen på at dette går bra, og stress over at jeg har null symptomer (selv om jeg vet det er for tidlig for det) og dermed negative tanker om at det går rett i dass :sorry: Men man blir jo litt gal over å være her inne og lese om alle som har symptomer fra type 3+1 :wacky::laughing021
Hadde jo litt symptomer fra 9dpo sist graviditet, og det gikk jo ikke bra det heller, så vet ikke hva som skal til for at jeg skal slappe av og bli normal i hodet:p

Kan jo være koselig for mannen din fordet, da kan han jo få mulighet til å være den store, sterke med en trøstende skulder. Er det ikke det alle menn vil? :salut

Gleder meg masse til å følge med på testingen. Håper, håper, håper og krysser alt fra topp til tå for at juligruppa får et nytt medlem snart :hello2
 
Ja, jeg håper nå det :) Kjenner jeg veksler veldig mellom glede og troen på at dette går bra, og stress over at jeg har null symptomer (selv om jeg vet det er for tidlig for det) og dermed negative tanker om at det går rett i dass :sorry: Men man blir jo litt gal over å være her inne og lese om alle som har symptomer fra type 3+1 :wacky::laughing021
Hadde jo litt symptomer fra 9dpo sist graviditet, og det gikk jo ikke bra det heller, så vet ikke hva som skal til for at jeg skal slappe av og bli normal i hodet:p

Kan jo være koselig for mannen din fordet, da kan han jo få mulighet til å være den store, sterke med en trøstende skulder. Er det ikke det alle menn vil? :salut

Gleder meg masse til å følge med på testingen. Håper, håper, håper og krysser alt fra topp til tå for at juligruppa får et nytt medlem snart :hello2


Har man opplevd å miste en gang tror jag aldrig man blir ”normal” i huvudet fordi man vet hur otroligt ont det gör! :shaking Helt naturligt å bekymre sig men NÅ er du gravid! Nyt hver dag! Jag hade inga symptomer med denna graviditeten förrän närmare 6+3. Og sist i förgår hörte jag med dopplern var det en frisk liten fisk inni där! Gleder mig till oppdatering imorgon når far blir overrasket! :Heartred
 
Har man opplevd å miste en gang tror jag aldrig man blir ”normal” i huvudet fordi man vet hur otroligt ont det gör! :shaking Helt naturligt å bekymre sig men NÅ er du gravid! Nyt hver dag! Jag hade inga symptomer med denna graviditeten förrän närmare 6+3. Og sist i förgår hörte jag med dopplern var det en frisk liten fisk inni där! Gleder mig till oppdatering imorgon når far blir overrasket! :Heartred

Nei, du sier noe der. Blir nok aldri helt "normal" igjen etter man har vært igjennom slike opplevelser. Men er som du sier, akkurat nå er jeg jo gravid :)
Håper jeg finner roen litt mer etterhvert som tiden går :)
Gleder meg til å se reaksjonen hans i morgen :) håper han blir overrasket, selv om det er veldig ønsket og planlagt :p
 
Ja, jeg håper nå det :) Kjenner jeg veksler veldig mellom glede og troen på at dette går bra, og stress over at jeg har null symptomer (selv om jeg vet det er for tidlig for det) og dermed negative tanker om at det går rett i dass :sorry: Men man blir jo litt gal over å være her inne og lese om alle som har symptomer fra type 3+1 :wacky::laughing021
Hadde jo litt symptomer fra 9dpo sist graviditet, og det gikk jo ikke bra det heller, så vet ikke hva som skal til for at jeg skal slappe av og bli normal i hodet:p

Kan jo være koselig for mannen din fordet, da kan han jo få mulighet til å være den store, sterke med en trøstende skulder. Er det ikke det alle menn vil? :salut

Gleder meg masse til å følge med på testingen. Håper, håper, håper og krysser alt fra topp til tå for at juligruppa får et nytt medlem snart :hello2
Huff, jeg trur ikke det er noen vei utenom litt uro når man har opplevd å miste :(
Og jeg trur man henger det på ene eller andre knaggen - jeg hadde mer symptomer når det gikk galt denne gangen enn med førstemann som satt til mål :happy:
Statistisk sett er dere ferdig med drittpakka deres! :Heartred

Joda, vi har hatt en veldig fin start på dagen! :love7 Og litt tårer og galskap tåler han godt :joyful:

Synes jeg skal få lov å flytte etter inn i juligruppa altså!! Skal ikke stå på meg! :D
 
Jeg er gravid for tredje gang. De to første endte med MA. Symptomene var mye sterkere i de svangerskapene som gikk galt. Denne gangen har jeg nesten ikke hatt symptomer.

Jeg skal krysse fingrene :happy:
 
I dag har vi overrasket far i huset med pannekaker til frokost og gaver ved bordet :joyful:
Har ved gaveoverrekkelsen funnet ut at man ikke kan fortelle lillemor noe man ikke ønsker at andre skal få vie :wideyed: Hun fikk først overrekke gaven som var fra henne og sier til pappaen mens hun gir den "det er genser pappa!" :facepalm:. Hun nagget på det i hele går også, mens jeg prøvde å feie det vekk med at hun sikkert tenkte på genseren vi hadde kjøpt til morfar i julegave :rolleyes: Hun fikk overrekke gaven fra meg også, som var dette

Snapchat-1872358255~2.jpg


I det hun gir han gaven sier hun "denne er til babyen!" :hilarious::hilarious::hilarious:
Og da var nyheten avslørt før pakka var åpna :p
Men han ble veldig glad da :)

Har bestemt oss for å dele nyheten med familien på julaften, vil da være 10+0, forutsatt at alt ser bra ut på TUL uken før.

Har bestemt meg for at jeg skal prøve å jage bort eventuelle negative tanker og tvil så godt det lar seg gjøre, og heller bare glede meg over at jeg er gravid her og nå, og så får det som skjer skje.
3+6 i dag, IKM i morgen :)
 
IKM i dag og ingen tante har meldt seg :gen014
Første delmål er nådd.
Den digitale i dag stemmer overens med hvor jeg ligger i løypa, så var en liten lettelse i morges det :)

20181112_084032~2.jpg


Neste delmål er mandag om en uke, 5+0. Skal også til legen da for å be om henvisning til tul og kanskje høre om jeg kan få måle hCG-stigning.
Sier til meg selv at jeg må prøve å slappe av i forhold til dette nå, men merker det er lettere sagt enn gjort :oops:

Ikke så mye å melde på symptomfronten så langt, annet enn uteblitt mens og tidvis stikking og bitte litt ømhet i brystene.
Fått et kviseutbrudd i dag som gjør meg litt nervøs, da det er typisk menssymptom hos meg.
Men får bare vente å se.
Står med armene åpne, klart til å ønske velkommen alle de typiske graviditetssymptomene som måtte komme :hilarious:
 
I dag har vi overrasket far i huset med pannekaker til frokost og gaver ved bordet :joyful:
Har ved gaveoverrekkelsen funnet ut at man ikke kan fortelle lillemor noe man ikke ønsker at andre skal få vie :wideyed: Hun fikk først overrekke gaven som var fra henne og sier til pappaen mens hun gir den "det er genser pappa!" :facepalm:. Hun nagget på det i hele går også, mens jeg prøvde å feie det vekk med at hun sikkert tenkte på genseren vi hadde kjøpt til morfar i julegave :rolleyes: Hun fikk overrekke gaven fra meg også, som var dette

Vis vedlegget 280311

I det hun gir han gaven sier hun "denne er til babyen!" :hilarious::hilarious::hilarious:
Og da var nyheten avslørt før pakka var åpna :p
Men han ble veldig glad da :)

Har bestemt oss for å dele nyheten med familien på julaften, vil da være 10+0, forutsatt at alt ser bra ut på TUL uken før.

Har bestemt meg for at jeg skal prøve å jage bort eventuelle negative tanker og tvil så godt det lar seg gjøre, og heller bare glede meg over at jeg er gravid her og nå, og så får det som skjer skje.
3+6 i dag, IKM i morgen :)
Åå. Så fantastisk :Heartred Jeg ble helt rørt jeg. Felte en liten tåre på deres vegne. :love7
 
Dette unner jeg deg, Belka ❤️ Det blir bra å følge deg helt i mål nå! :D
 
4+2 i dag og enn så lenge er det stigning på testene og tempen holder seg stabil.
Capture+_2018-11-14-22-56-36~2.png


Jada, jeg temper fortsatt :oops:
Sist det gikk galt spurte legen meg om jeg hadde fortsatt og tempe utover graviditeten, hun mente det kunne indikere når det hadde gått galt. Jeg hadde sluttet allerede ved positiv test 9dpo. Denne gangen kommer jeg nok til å tempe til 5+0 eller 6+0.

Ellers er det ikke så mye å melde på symptomfronten.
Litt treg i magen.
Er i utgangspunktet utsatt for å bli bilsyke, men da bare når andre kjører, og de da kjører fort med bråe svinger. Ble i dag bilsyk av at jeg selv kjørte bilen, så har vært småkvalm og uggen hele kvelden :depressed:

Men klager ikke, er glad for at jeg får av symptomer, om det betyr at jeg kan får en frisk liten spire :D:love7
 
Back
Topp