Må bake nå, fylle opp igjen frysen littBlir mye toast,pizzasnurrer og fylte horn til kvelds![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må bake nå, fylle opp igjen frysen littBlir mye toast,pizzasnurrer og fylte horn til kvelds![]()
Ingen "sære" matvaner?Hehr men mentror ikke jeg liker noe spesielt i grunn
Veldig kjekt å ha liggende jaMå bake nå, fylle opp igjen frysen litt![]()
Jeg har fått dilla på smøreost med chili, på knekkebrød.
Ellers er jeg svært glad i røkt laksOg hjemmelaget lasagne
![]()
Fikk sånn på 18 årsdagen min [emoji14] hjemmelaget vel og merke da. Var en slager. Om sjokoladen er god og ikke smaker brunost, så tenker jeg den kan bli en hit [emoji1]Nær man snakker om rare ting.. se hva Tyskland skal få
![]()
Tror dere dette blir noe? [emoji14]
Sjokoladepizza![]()
Nær man snakker om rare ting.. se hva Tyskland skal få
![]()
Tror dere dette blir noe?
Sjokoladepizza![]()
Fikk sånn på 18 årsdagen min [emoji14] hjemmelaget vel og merke da. Var en slager. Om sjokoladen er god og ikke smaker brunost, så tenker jeg den kan bli en hit [emoji1]
Er det her egentlig middag eller går det under dessert?
Bruker boks med ferdig moste tomater, tørka tomater, laurbærblad, basilikum, hvitløk, gulrot, løk, vann. Og litt sukker. Koker i 1-2 timer. Steker kjøttdeig og blander oppi. Lager hvit saus med ostHvordan lager du lasagnen? Har alltid hatt lyst til å få til det men har ikke turt å prøve ennå for det virker så himla komplisert
Bruker boks med ferdig moste tomater, tørka tomater, laurbærblad, basilikum, hvitløk, gulrot, løk, vann. Og litt sukker. Koker i 1-2 timer. Steker kjøttdeig og blander oppi. Lager hvit saus med ostforetrekker synnøve gulost.
Legger det lagvis med lasagneplater. det tar nok 2-3 timer tenker jeg. + tid i ovnen. Optimalt sett skal tomatsausen koke i flere timer![]()
Absolutt... kan lage svære porsjoner og fryse ned så er det kjapt å tine til neste gang. Ost og melk (ostesaus) kan bli litt kornete og rar av frysing... men den tar jo bare 5-10 min å lageDet er såpass ja! Er den sausen noe man kan koke opp og fryse ned i porsjoner til senere? Så man slipper å bruke 3 timer hver gang.. Hvit saus, snakker vi da smør, mel og melk som tilsettes gulost?
Eneste som gikk i ovnen var bunnen. Sjokoladen ble strødd over etterpå og smeltet over den varme sjokoladekakebunnen. Flateste kaken. Tror min mor brukte brownies til bunnHvordan ble den? Smelter den ? :/
Eneste som gikk i ovnen var bunnen. Sjokoladen ble strødd over etterpå og smeltet over den varme sjokoladekakebunnen. Flateste kaken. Tror min mor brukte brownies til bunn
Skal vel ikke varmes på 225grader i 20 minutter?Ahamen dette er jo en frossen pizza [emoji14] ser ut som vanlig bunn [emoji85]
Skal vel ikke varmes på 225grader i 20 minutter?lavapizza av sjokolade... ooh
Trodde det var sjokoladekjeks som bunnHahaha nei jeg håper da ikke det [emoji23][emoji85]