Må bake nå, fylle opp igjen frysen littBlir mye toast,pizzasnurrer og fylte horn til kvelds
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må bake nå, fylle opp igjen frysen littBlir mye toast,pizzasnurrer og fylte horn til kvelds
Ingen "sære" matvaner? ikke som lita engang?Hehr men men tror ikke jeg liker noe spesielt i grunn
Veldig kjekt å ha liggende jaMå bake nå, fylle opp igjen frysen litt
Jeg har fått dilla på smøreost med chili, på knekkebrød.
Ellers er jeg svært glad i røkt laks Og hjemmelaget lasagne
Fikk sånn på 18 årsdagen min [emoji14] hjemmelaget vel og merke da. Var en slager. Om sjokoladen er god og ikke smaker brunost, så tenker jeg den kan bli en hit [emoji1]Nær man snakker om rare ting.. se hva Tyskland skal få
Tror dere dette blir noe? [emoji14]
Sjokoladepizza
Nær man snakker om rare ting.. se hva Tyskland skal få
Tror dere dette blir noe?
Sjokoladepizza
Fikk sånn på 18 årsdagen min [emoji14] hjemmelaget vel og merke da. Var en slager. Om sjokoladen er god og ikke smaker brunost, så tenker jeg den kan bli en hit [emoji1]
Er det her egentlig middag eller går det under dessert?
Bruker boks med ferdig moste tomater, tørka tomater, laurbærblad, basilikum, hvitløk, gulrot, løk, vann. Og litt sukker. Koker i 1-2 timer. Steker kjøttdeig og blander oppi. Lager hvit saus med ost foretrekker synnøve gulost.Hvordan lager du lasagnen? Har alltid hatt lyst til å få til det men har ikke turt å prøve ennå for det virker så himla komplisert
Bruker boks med ferdig moste tomater, tørka tomater, laurbærblad, basilikum, hvitløk, gulrot, løk, vann. Og litt sukker. Koker i 1-2 timer. Steker kjøttdeig og blander oppi. Lager hvit saus med ost foretrekker synnøve gulost.
Legger det lagvis med lasagneplater. det tar nok 2-3 timer tenker jeg. + tid i ovnen. Optimalt sett skal tomatsausen koke i flere timer
Absolutt... kan lage svære porsjoner og fryse ned så er det kjapt å tine til neste gang. Ost og melk (ostesaus) kan bli litt kornete og rar av frysing... men den tar jo bare 5-10 min å lageDet er såpass ja! Er den sausen noe man kan koke opp og fryse ned i porsjoner til senere? Så man slipper å bruke 3 timer hver gang.. Hvit saus, snakker vi da smør, mel og melk som tilsettes gulost?
Eneste som gikk i ovnen var bunnen. Sjokoladen ble strødd over etterpå og smeltet over den varme sjokoladekakebunnen. Flateste kaken. Tror min mor brukte brownies til bunnHvordan ble den ? Smelter den ? :/
Eneste som gikk i ovnen var bunnen. Sjokoladen ble strødd over etterpå og smeltet over den varme sjokoladekakebunnen. Flateste kaken. Tror min mor brukte brownies til bunn
Skal vel ikke varmes på 225grader i 20 minutter? lavapizza av sjokolade... oohAha men dette er jo en frossen pizza [emoji14] ser ut som vanlig bunn [emoji85]
Skal vel ikke varmes på 225grader i 20 minutter? lavapizza av sjokolade... ooh
Trodde det var sjokoladekjeks som bunn Høres ekkelt ut med vanlig pizzabunn heheHahaha nei jeg håper da ikke det [emoji23][emoji85]