Dagens lunsj var en enkel omelett med ost og skinke, med ristet brød til. Det kan jeg anbefale til alle dere som blir kvalm av tanken på mat (meg inkludert). Akkurat passe salt, og legger seg ikke som en klump i magen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg spiser akkurat det samme sykt godt! Kvalmen min har blitt litt bedre nå, men da den var på det værste var sodd og lapskaus det eneste jeg klarte å spiseTenkte å komme med et tips til... Jeg har hatt problemer med middag, men har funnet to ting jeg kan spise uten å bli kvalm, i tillegg uten å bli kvalm av å tenke på maten jeg har spist etterpå. Sodd og lapskaus, har kjøpt sånn på boks i butikken. Sikkert ikke optimalt, men jeg får jo i meg noe. Ganske salt, kanskje derfor det funker. Verdt et forsøk, selv om vi kanskje alle blir kvalme av forskjellige ting. Hjalp iallefall meg.
Nå fikk jeg lyst på både toast og pølser hehe.Har stort sett levd på toast og frukt (og to-tre bit av middag som min mann lager og håper på at det holder seg nede). Men i dag har jeg akkutt lyst på Maggi potetstappe med wienerpølser! Er definitivt ingen fan av hverken pølser eller potetmos fra pose til vanlig, men nå virker dette himmelsk. Blir en tur på Kiwi snart!
Det har jeg hatt himmelsk lyst på I flere uker også, men det må være Mills potetstappe, og ikke MaggiHar stort sett levd på toast og frukt (og to-tre bit av middag som min mann lager og håper på at det holder seg nede). Men i dag har jeg akkutt lyst på Maggi potetstappe med wienerpølser! Er definitivt ingen fan av hverken pølser eller potetmos fra pose til vanlig, men nå virker dette himmelsk. Blir en tur på Kiwi snart!
Samme her Men jeg lager min egen potetstappeNå fikk jeg lyst på både toast og pølser hehe.
Ja, samme her takler ikke pose-stappeSamme her Men jeg lager min egen potetstappe
Nei, når man først har lagt egen er det umulig å gå tilbake til pose. Og så er det jo så enkelt. Åh, nå fikk jeg skikkelig lyst på potetstappeJa, samme her takler ikke pose-stappe
Det er faktisk ingenting som slår hjemmelaget potetstappe kanskje det blir middagen i morgenNei, når man først har lagt egen er det umulig å gå tilbake til pose. Og så er det jo så enkelt. Åh, nå fikk jeg skikkelig lyst på potetstappe
Henger meg på - potetstappe i morgenDet er faktisk ingenting som slår hjemmelaget potetstappe kanskje det blir middagen i morgen
Enig i at hjemmelaget er desidert best! Dessverre har jeg ikke ork til å lage det om dagen dessuten tar det såpass lang tid at når den er ferdig har jeg mistet lysta gjelder å smi mens jernet er varmtDet er faktisk ingenting som slår hjemmelaget potetstappe kanskje det blir middagen i morgen
Jeg tenkte å få mannen til å lage har ikke krefter til å gjøre det selv. Han er heldigvis ganske flink på kjøkkenet så lenge han får beskjed om hva han skal gjøreEnig i at hjemmelaget er desidert best! Dessverre har jeg ikke ork til å lage det om dagen dessuten tar det såpass lang tid at når den er ferdig har jeg mistet lysta gjelder å smi mens jernet er varmt