Mattips??

Dagens lunsj var en enkel omelett med ost og skinke, med ristet brød til. Det kan jeg anbefale til alle dere som blir kvalm av tanken på mat (meg inkludert). Akkurat passe salt, og legger seg ikke som en klump i magen :)

Tenkte å komme med et tips til... Jeg har hatt problemer med middag, men har funnet to ting jeg kan spise uten å bli kvalm, i tillegg uten å bli kvalm av å tenke på maten jeg har spist etterpå. Sodd og lapskaus, har kjøpt sånn på boks i butikken. Sikkert ikke optimalt, men jeg får jo i meg noe. Ganske salt, kanskje derfor det funker. Verdt et forsøk, selv om vi kanskje alle blir kvalme av forskjellige ting. Hjalp iallefall meg.

Tenkte å komme med et tips til... Jeg har hatt problemer med middag, men har funnet to ting jeg kan spise uten å bli kvalm, i tillegg uten å bli kvalm av å tenke på maten jeg har spist etterpå. Sodd og lapskaus, har kjøpt sånn på boks i butikken. Sikkert ikke optimalt, men jeg får jo i meg noe. Ganske salt, kanskje derfor det funker. Verdt et forsøk, selv om vi kanskje alle blir kvalme av forskjellige ting. Hjalp iallefall meg.
Jeg spiser akkurat det samme :p sykt godt! Kvalmen min har blitt litt bedre nå, men da den var på det værste var sodd og lapskaus det eneste jeg klarte å spise :p

Dere som klarer å spise nesten som før, er veldig veldig heldige. Her sliter jeg å få I meg drikke bare. Fra 55 kilo, veier jeg 51 nå. Etter 1 mnd bare. Klarer så vidt å få I meg mat og drikke, da er det veldig lite omgangen. Fisk veit jeg nesten ikke hva det er lenger. Jeg som ellers har elsket det. Men veldig heldig at jeg klarer å få I meg lite, enn innleggelse på sykehuset pga hyperemesis:/

Mat som ikke lukter.

Mye kald mat, knekkebrød, brødskiver, yoguhurt, potetsalat, enkelt.

Så spysjuk at jeg ikke spiser middag...bare ris. Eller frukt.

Har stort sett levd på toast og frukt (og to-tre bit av middag som min mann lager og håper på at det holder seg nede). Men i dag har jeg akkutt lyst på Maggi potetstappe med wienerpølser! Er definitivt ingen fan av hverken pølser eller potetmos fra pose til vanlig, men nå virker dette himmelsk. Blir en tur på Kiwi snart! :happy119

Har stort sett levd på toast og frukt (og to-tre bit av middag som min mann lager og håper på at det holder seg nede). Men i dag har jeg akkutt lyst på Maggi potetstappe med wienerpølser! Er definitivt ingen fan av hverken pølser eller potetmos fra pose til vanlig, men nå virker dette himmelsk. Blir en tur på Kiwi snart! :happy119
Nå fikk jeg lyst på både toast og pølser :p hehe.

Det har jeg hatt himmelsk lyst på I flere uker også, men det må være Mills potetstappe, og ikke Maggi ;)

Nei, når man først har lagt egen er det umulig å gå tilbake til pose. Og så er det jo så enkelt. Åh, nå fikk jeg skikkelig lyst på potetstappe :p
Det er faktisk ingenting som slår hjemmelaget potetstappe :) kanskje det blir middagen i morgen :)

Det er faktisk ingenting som slår hjemmelaget potetstappe :) kanskje det blir middagen i morgen :)
Enig i at hjemmelaget er desidert best! Dessverre har jeg ikke ork til å lage det om dagen :p dessuten tar det såpass lang tid at når den er ferdig har jeg mistet lysta :p gjelder å smi mens jernet er varmt ;)

Enig i at hjemmelaget er desidert best! Dessverre har jeg ikke ork til å lage det om dagen :p dessuten tar det såpass lang tid at når den er ferdig har jeg mistet lysta :p gjelder å smi mens jernet er varmt ;)
Jeg tenkte å få mannen til å lage :p har ikke krefter til å gjøre det selv. Han er heldigvis ganske flink på kjøkkenet så lenge han får beskjed om hva han skal gjøre :)

Back
Topp