Matpenger i barnehagen

Haha. Nei, ikke ifølge ukesmenyen. Hahhaa :p men varmmat hver dag og får alle måltider. Men ser kontra andre at det er .... Myyye
Jeg hadde gladelig betalt mer for at barna skulle få varmmat hver dag.

Flere barnehager har en egen kokk på huset, som tilbereder alle måtidene, og det synes jeg burde være standarden!
 
Jeg hadde gladelig betalt mer for at barna skulle få varmmat hver dag.

Flere barnehager har en egen kokk på huset, som tilbereder alle måtidene, og det synes jeg burde være standarden!
Jeg er veldig glad de får alle måltidene i bhg. Visste ikke det ikke var normalen å ikke ha varmmat hver dag:p mi første er jo nettopp starta i bhg :p sånn sett forsvarer det nok prisen :)
 
Jeg tror vi også betaler borti noe over 500 kr.

Men da sender vi ikke med noe mat, det er inkl frokost og lunsj (varm en gang i uka) og frukt og buradag og hele greia.
 
350 kr i mnd. Varmmat hver dag, de får levert utenom en dag i uka hvor de lager mat. Må ha med frokost.
 
Vi betaler 220, tror jeg. Da får de frukt og lunsj, stort sett brødmat, varmmat annenhver tirsdag. Frokost tar vi med selv, de får drikke (melk) til alle måltider.
 
Litt over 300 kr, de får 2 måltider om dagen skivene smøres før de taes inn på avdelingen. Og så får de litt frukt på ettermiddagen.
 
250kr
Får frokost -brød m/pålegg og/eller yogurt med musli
Lunsj -brød m/pålegg og varmmat en gang i uka
Fruktmåltid
+ melk selvfølgelig
 
400 kroner. De får frokost og lunsj med drikke, og frukt utpå dagen. Varmmat en gang i blant.
 
125kr mnd, å da får de mat en dag annenhver uke, da er gjerne ett av måltidene varmmat. Også får de frukt til ett måltid hver dag.
 
Tror vi betalte 450 kr i mnd.
 
Tror vi betaler 250 kroner og får gid valuta for pengene. Ren mat, frukt og grønt til alle måltider og to varm mat i uka.
 
Jeg tror vi også betaler borti noe over 500 kr.

Men da sender vi ikke med noe mat, det er inkl frokost og lunsj (varm en gang i uka) og frukt og buradag og hele greia.
Det var også ganske mye:)
Her får de også alle måltider hver dag, varmmat en dag i uka, frukt, bakedager, bursdager:)
 
Back
Topp