Matpenger i barnehagen

Vi betaler også rundt 500,- og syns det er mye!
Dere som har 200-300 er det i privat bhg eller kommunal?
 
350. Varmmat en gang pr. Uke. Hjemmelaget brød hver dag. Drikke og frukt. Alt økologisk. Sveler, vaffle og ellers generell tur mat. Godt fornøyd ☺
 
Nå er tilla mi ferdig bhg men vi har Vært oppe I 450 kr på slutten og jeg var ikke imponert over maten de fikk for det fikk veldig mye i first price makaroni og ketchup ofte som varmmåltid de dagene det er varmmåltid. også er brødmat når ikke det er varmest og litt frukt på ettermiddagen
 
400, må ha med frukost viss de skal spise det der. Det gjør sjelden min. De får lunsj og frukt, noen ganger varm mat men ikke noe fast opplegg på det, utenom når de feirer bursdag. Da får bursdagsbarnet bestemme en varmrett.
 
Vi betaler også rundt 500,- og syns det er mye!
Dere som har 200-300 er det i privat bhg eller kommunal?

Vi betaler rett over 300 kr, men det er da bare brød, frukt og melk. De må ha med frokost, og evt annen mat om de ikke spiser brød dette er kommunal.

Der eldste gikk betalte vi 250 for all mat, variert god mat. Der kunne og barna velge fritt mellom korn, havregrøt, brød og knekkebrød til frokost. På småbarn hadde de grøt og brød. Samt bakedager, turmat, "kiosk" på aktivitetsdager og mye mer. Dette var i privat barnehage.
 
Vi betaler også rundt 500,- og syns det er mye!
Dere som har 200-300 er det i privat bhg eller kommunal?
115 kr i mnd. Offentlig bhg
Brødmåltid en gang om dagen og varmmat en gang i uken. Inkluderer også melk og frokost til de som ønsker.
 
I forrige bhg var det kr 330,- per mnd. Der var ganske bra mat. Varmmat 1-2 dager i uken, ferske rundstykker osv... I nåværende bhg aner eg faktisk ikkje, har ikkje sett så nøye på det annet enn totalsum ;)
 
Ca 300,- husker ikke om det er akkurat eller om det er mellom 300,- og 350,- nå :p

Kommunal bhg og alle måltider og drikke inkludert. Frokost til de slm vil ha det, lunsj er enten brødmat eller varm mat, og frukt og brød på ettermiddagen.
 
450kr her, men det syns vi er helt greit - inkluderer frokost, hjemmelaget varm lunsj hver dag (inkludert fisk flere ganger i uka - barnehagen har kokk ansatt på fulltid), brødmåltid pluss frukt hver ettermiddag, samt ekstra mellommåltid dersom hun hentes sent. Veldig fornøyd med barnehagen vår :)
 
Last edited:
Betaler 0,- for mat og 0,- for bleier ;p

Tar med frokost om jeg leverer tidlig, ellers er all mat inkl. Går i andelsbsrnehage. Åja, så pleier de å få vinterdress gratis også. Godt fornøyd.;)
 
300 kr. Da er alle måltider unntatt frokost inkludert. De har egen kokk, får hjemmebakt brød og 2-3 varme måltider i uka. Fredag er fast fiskemåltid :)
 
Guri, så billig!:D
Joda, men det er jo ikke så mye inkludert. Hadde vært greit med varme måltider hver dag, men på den annen side så liker jeg å ha litt kontroll på hva hun spiser. Jeg plages allerede med at de deler opp all frukt og lar de spise det de vil. Jeg kjøper jo bare økologisk. Kan liksom ikke be alle andre gjøre det samme... hehe
 
100kr, for bittelitt frukt til lunsjen og et brødmåltid på fredagene.. Syns de i det minste kunne fått tilbud om én dag med varmmat
 
Back
Topp